Beklagar att det hände dig <3
Jag genomgick detsamma i mitten av juli och väntar nu på att allt ska gå tillbaka till det vanliga. (MA avstannat i vecka 7+3 upptäcktes i vecka 10/11.)
Jag blödde cirka fem dagar av behandlingen med cytotec, väldigt mycket i början, och sedan mest mörkt/bruna flytningar de sista dagarna. (Sen var det lite sporadiska spottings ett par dagar till också). Jag var på efterkontroll (VUL) efter två veckor, och de bedömde då att det var klart, men jag testade ändå svagt positivt i en vecka efter det (på test från testlagret som jag tror är relativt känsliga). Så sammanlagt ca tre veckor tog det för hcg att gå ner helt. Jag testade negativt på det mer okänsliga testet jag fick med hem från vården lite tidigare dock.
Jag har inte kunnat använda äl-stickor nu efter aborten, eftersom de blir positiva av hcg, så jag är väldigt osäker på om jag haft äl eller om jag ska få det snart. Ska testa med stickor igen nu när hcg verkar vara nere på normal nivå för att försöka få lite koll.
Läkaren jag pratade med menade i alla fall liknande din att det var normalt att få äl efter ca 10-25 dagar, och att man kan vänta sig mens ca 4-6 veckor efter behandlingen.
Hoppas det går bra för dig och att ägglossningen kommer igång igen <3 Förstår verkligen känslan av att vilja försöka igen, och att åtminstone ha förhoppningen att det kan bli något. Det är en deppig situation att vara i. Säkert olika för alla, men för mig har det börjat kännas lite bättre igen i alla fall. Håller tummarna för oss!