Spotting i vanliga fall?
Hej.
Ni som i vanliga fall har spottings. Fick ni spottings när ni blev gravida?
Jag brukar få spottings 3-4 dagar innan min mens. Idag är jag på bim-1 och har inte fått någon blodfärgad flytning än.
Hej.
Ni som i vanliga fall har spottings. Fick ni spottings när ni blev gravida?
Jag brukar få spottings 3-4 dagar innan min mens. Idag är jag på bim-1 och har inte fått någon blodfärgad flytning än.
Nope, alltid spottings förutom vid mina tre graviditeter. Har du några symptom? Testat?
Jag har alltid spottings innan mens och det hade jag även vid mina två graviditeter. De började dock senare än vanligt. :)
Men låter väldigt spännande att de inte dykt upp för dig ännu, tänker att det helt klart är ett lovande tecken :D
Jag hade varit alldeles för nyfiken för att inte testa :D lycka till!
Alltid jobbig väntan till bim! Berätta gärna hur det går :)
Är själv endast på äl+2, så jag måste vänta länge till? :)
HållerHåller tummarna! :)
Ja, har försökt en längre tid så har inga större förhoppningar. Hoppas ni blir gravida snabbt så ni slipper gå igenom det här! :D
?sitter för övrigt lite i samma sits. Isf väldigt oplanerat, men inte ovälkommet, då vi är klara sedan länge egentligen. Har haft redig molvärk sedan några dagar, idag lite illamående och undrar om inte brösten börjar ömma? är nog på äl+8 idag, testat neg i morse?
Galet vad man analyserar alla symptom! ????
Nu fick jag en blodblandad flytning såklart . Mensen är på g?
Inga spottings än, då hade jag varit säker på att jag inte var gravid. Men tror det är nån dag kvar till spottings ändå, brukar komma ca 2-3 dar innan mens.
Inte helt säker på BIM denna cykel, men tror ÄL 31 juli eller 1 augusti, skulle bli BIM i helgen i s f?
Åh nej! Men det kan ju vara en nidblödning? Håller tummarna.
Men så trist! Kanske hade ett befruktat ägg som inte fäste? Med tanke på symptomen? Då kanske nästa månad är din tur, håller tummarna!
Har ett barn och ett missfall.
Med mitt barn kom spottings ett par dagar senare än vanligt. Sen höll det i sig i drygt två månader, sjukt drygt men vad gör det <3 så ge inte upp bara för att du får spottings! :D
Tack :)
Ett par dagar senare än vanligt. Brukar ha spottings ca. 5 dagar innan mens och då fick jag runt bim-3 istället. Så innan bim alltså. :) hade även lite mensvärk (som ju visade sig vara växtvärk). :)
Hur går det? Någon mens i sikte?