Inlägg från: Anonym (pppp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pppp)

Polyamorös man flörtar med mig

Men TS, ge dig. Du begriper väl mycket väl att hans eventuella intresse handlar just om sex. Du ska väl inte hoppa in i det där galna bara för att du inte fått till det med den person du egentligen ville få? 

Om du inte ställer upp på poly-idén så ska du givetvis inte göra något alls. Sluta tänka på den här personen som mer än en kollega. Upplever du att han går över något gräns, säg ifrån! 
    På vårt jobb fanns för många år sedan en man som till slut blev avskedad. Han formligen dreglade rakt i kvinnliga kollegors dekolletage, kommenterade någons fina rumpa osv, till personen. Helt gränslöst och han fattade verkligen inte att det inte var ok. Jag menar inte att din kollega gör så men du skriver att han tittar medvetet på dig på olika vis - känns det inte bra så måste du vara tydlig om det. 

Vad kollegor skulle tycka spelar väl ingen som helst roll? Vad DU däremot tänker och gör i detta spelar roll. 
    Ponera att ni inleder något, sedan tar det slut - hur kul blir det att vara på samma jobb då? 
    Han kanske har flera sexuella partners samtidigt också, hur tänker du om sånt? 

Svar på tråden Polyamorös man flörtar med mig