Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Barnets pappa testade positivt på amfetamin

Hmm... Rani-Q kan ge utslag på metamfetamin, såvitt jag vet är det inte samma sak som amfetamin. Låter väldigt osannolikt att han skulle ha sån medicin utan att du vet om det, har han problem med saltsyra i magen eller...? Du kan ju fråga honom 1) vilka besvär han har som han tar dem för och 2) varför du inte ens vet att han har besvär, varit till läkare och dessutom äter mediciner. Men ni kanske inte bor ihop? Och i vilket fall har han rökt på också. 

Så här: det är skit samma varför han fått utslag på testet, det behöver du inte ens fundera på eller ta ställning till. Han får stå sitt kast och ta följderna. Klart han ljuger.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Natalie) skrev 2021-08-08 21:21:14 följande:
    Har försökt läsa på lite att metamfetamin och amfetamin innehåller typ samma saker fast meth är starkare och det är två olika saker. Och meth gav det inte utslag på som RaniQ kan göra utan det va bara amfetamin och Hasch.

Han har haft problem med halsbränna i flera år men har bara sett omeprazol ibland och Novalucol, visste inte ens vad RaniQ var för nåt.

Har insett att han ljuger om MASSA saker, han manipulerar alla och försöker nog bara rädda sitt eget skinn just nu.
    Precis, jag var ju tvungen att läsa på själv också eftersom jag inte riktigt visste. Oavsett vilket så är ju båda extremt dåliga. Hur ser hans tänder ut förresten? Meth kan ju både rökas och injiceras men ger ofta dåliga tänder om det röks. Jag hittade en intressant sida förresten: www.netinbag.com/sv/medicine/what-is-the-difference-between-amphetamine-and-methamphetamine.html

Eftersom amfetamin och meth har samma kemiska uppbyggnad skulle jag inte bli förvånad om RaniQ gav utslag MEN jag tror inte ens att han äter det ärligt talat. Jag tror att han helt klart ljuger och använder starka droger.
Svar på tråden Barnets pappa testade positivt på amfetamin