• Bambibambi

Nidblödning vid bim.

Okej tjejer, i need some help.

Min förra grav är jag bombsäker på att jag fick en nidis, på bimdagen, fick vattnig, ljusrosa, tunn mens som varade typ 2-4 dagar (kommer inte ihåg 100). Har vanligtvis riklig mens, men inte den gången. Plussade vid nästa bim men hade tagit test nästan direkt efter när äl skulle vara egentligen och då fått ett svagt streck, därav vet jag att jag blev gravid samma månad som nidisen.

Nu har vi gjort vårat första försök till ett syskon, bim allt från den 3e till den 9e (räknar lite stort eftersom mensen fortfarande är lite knepigt sedan den kom igång igen efter förlossningen).

Har haft svag molande värk ett tag till och från, brukar annars ha kraftig, krampaktig mensvärk.

Har fått mindre matlust, brukar annars alltid cravea choklad vid mens.

Har haft ett dovd illamående den senaste veckan, speciellt morgon men även under dagarna och precis innan jag går och lägger mig.

Har haft mycket huvudvärk, ökad hunger fast jag känner mig mätt, lite som magkatarr.

Alla menssymptom har varit jättesmå till inte befintliga, jämfört med alla andra månader.

Har tempat sedan äl och den har sänkts 0.1 idag och igår, så 0.2 totalt. Dock vågar jag inte riktigt litq på det eftersom jag inte har tempat samma tid varje dag.

Fick en likadan blödning idag som senaste nidisen. Den var riklig för att vara en nidis som andra beskriver, men samma mängd som den andra jag hade. Dock var den oerhört slemmig, ursäkta, den var liksom blandad med äl flytningar nästan? Efter att nidis/mens kom igång idag har jag känt ett mer stadigt men svagt molande. Efter ca 1.5h så är mängden densamma men färgen är inte lika ljusrosa som den var vid start, men fortfarande slemmig och inte som min mens brukar vara. Hade även en brun flytning på bindan. Självklart ska jag avvakta och se hur det utspelar sig, kände väl mest att jag behövde skriva av mig lite då jag inte bill ge min sambo falskt hopp med mina spekulationer.

Själv tror jag inte att jag är gravid, men finns fortfarande en usel gnutta hopp eftersom mensen beter sig skumt.

Kom gärna med era berättelser, vill ha lite olika historier från er eftersom jag hoppades på att vi lyckades, även om det känns osannolikt att lyckas på första försöket.

Kram

• Svar på tråden Nidblödning vid bim.
  • Bambibambi

Blödningen tog på sig lite grand ett tag, fortfarande lite, har inte behövt byta binda någon gång under hela dagen (har dock gjort det av hygieniska skäl). Nu är blödningen LJUSROSA, tunn och har slemtrådar. Den ser utspädd ut i färgen. Vad tror ni?

Svar på tråden Nidblödning vid bim.