Flash Gordon skrev 2022-07-04 13:43:36 följande:
Ja, jag röstar höger. Normalt sett KD om de behöver hjälp med stödröster, annars M. Jag tycker att de har bäst politik. Jag kan argumentera för den saken.
Jag har inte sagt att du är en av forumets två Socialdemokratiska partiaktivister. Det vet nog alla vid det här laget vilka två signaturer det är och du är inte en av dem. Men det förändrar inte det faktum att du, kanske omedvetet, sprider en socialdemokratisk lögn om Ulf K och jag pekade ut detta.
Har du nånting att säga om att Ulf förklarat att det gällde den potentiella Alliansregeringen och att Heidi senare bekräftade just detta?
Ser att du är KDare den här veckan din "gamle moderat"
Internet glömmer inte.
Du och ditt SD kan ju utse vem som helst till vad som helst samtidigt som du sprider osakligheter och hat mot allt och alla som inte lallar med i det Åkessonska mantrat om att allt är "deras" fel och Jimmie-Messias ska ordna upp allt. Snipp, snapp, snut, synd att det sagan inte för länge sen var slut.
Kristersson har i likhet med ALLA andra partiledare bytt åsikt, politik och retorik ett antal gånger. Vad är det som är så jävla farligt med att erkänna det? Det går ju ändå att googla fram det, så varför förneka det? Vem tror du att du lurar?