Varför röstar folk på Miljöpartiet?
Miljöpartiet måste vara det absolut mest meningslösa partiet vi har i riksdagen. De fyller absolut ingen funktion överhuvudtaget. Jag hoppas de åker ur riksdagen vid nästa val. Båda deras språkrör är extremt okunniga vad gäller miljöpolitik och vid alla debatter i TV står de bara och pratar om helt orelevanta saker eller spyr galla på SD!
Vad är det för människor som röstar på Miljöpartiet egentligen? Är det enbart anhängare av Greta Thunberg och fjollor på Södermalm som lägger sin röst på detta meningslösa parti?
För inte mådde Greta bra under sin tonårsperiod, för länge sedan såg jag en dokumentärfilm som Greda medverkade i, jag kunde tydligt se att Greta inte mådde bra. Många av hennes tal baseras på rädsla och ångest. Hon omgavs sig av vuxna som förstärkte hennes beteende, kort och gott så fick hon belöning som baserades på hennes rädsla.
Tycker faktiskt lite synd om Greta.
Om vi tittar på vart Greta befinner sig idag så är hon långt ifrån rationell.
Miljöpartiet har rätt att, vi måste gå mot en grönare omställning. Kruxet är att deras förslag är svåra att ro i hamn då förslagen inte är förankrade med verkligheten.
Rätt och slätt så är miljöpartiet ett dysfunktionellt parti.