Inlägg från: Fossil |Visa alla inlägg
  • Fossil

Varför röstar folk på Miljöpartiet?

Hedda04 skrev 2022-05-29 12:35:43 följande:

Ni som röstar på Mp; hur går miljötänkande ihop med öppna gränser för alla världens flyktingar och invandrare? Att ha en stor befolkning här uppe i kalla norr och med vår levnadsstandard kräver mycket energi och naturresurser. Med ökad befolkning får också grönområden och djurliv minskas. 

De såg det inte komma?
  • Fossil
    Sten Berg skrev 2022-05-29 11:01:43 följande:

Extremt märkligt hur de kan fortsätta med Stenevi. Oerhört ocharmig och det rycker inte alls i baugetten när man ser henne jämfört med Ebba exempelvis. Man blir till och med mer sugen på att bli riden av gammeltackan Magdalena Andersson än att ens tänka på att Stenevi i såna sammanhang. Hon är ett fruktansvärt sänke för hela partiet. Nu har ju Miljöpartiet inte gjort sig kända för att plocka fram några snyggingar (Maria Wetterstrand har varit den mest knullbara av kvinnorna de haft och det säger inte lite) men ändock, hela Stenevis uppenbarelse äcklar mig. Hela hon (precis som det var med Åsa Romson och Isabella Lövin) utstrålar att hon aldrig rakat fittan, utan har en rejält äcklig hårig triangel. Miljöpartiet gräver sin egen grav när de har så enormt osexiga kvinnor som partiföreträdare.

Hur lite miljöpartist jag än är så måste jag säga att din kommentar är för jäkla sexistisk.
    Partiledare är inte till för att gubbar ska runka till dem nämligen. Det har ett helt annat syfte.

Sen kan jag tycka att det är bra att MS är så ocharmig och nästan obehaglig med sin stirriga blick, ju färre röster de får desto bättre. Och den där Bolund då? Som ser ut som en seriefigur, om vi nu ska sjunka lika lågt med honom.

Det är bra, ut med detta skitparti ur riksdagen. Ju förr desto bättre, som sagt.
Svar på tråden Varför röstar folk på Miljöpartiet?