Varför röstar folk på Miljöpartiet?
Gör dom? MP ligger rätt illa till MEN jag tror ju IOFS att de kommer hålla sig kvar efter nästa val på ngt "vänster". Stödröster och simsalabim och de blir kvar. Hejdå
Gör dom? MP ligger rätt illa till MEN jag tror ju IOFS att de kommer hålla sig kvar efter nästa val på ngt "vänster". Stödröster och simsalabim och de blir kvar. Hejdå
Vi har högsta skatten på drivmedel i hela Europa, SVINDYR el periodvis samt sannolikt dyraste plastkassen på matbutiken! Det är väl kontentan av senaste årens "miljöarbete". Vem vill ha mer sådant? Vem har RÅD med mer?
Jag ser i min siarkula att efter nästa val har vi en sosseregering med stöd av MP! Håller MP sig kvar undrar vän av ordning........JA säger siarkulan! Stödröster och "vem vet vad"! Hur säker är jag? 92,3%! En siarkula är ju inte glasklar i alla väder men nästan.
Snälla, säg att det här är satir...
Är det sånt här som ska rädda MP kvar i riksdagen?
Allt färre röstar på MP och förhoppningsvis slipper vi dem efter valet. Kommer jorden då att gå under? JA, det gör den så småningom men det är miljarder år dit om inte det blir ett WW3
Go for it MP! Det enda partiet som tänker steget längre och vet vilka konsekvenser som väntar om vi låter den blåbruna smörjan styra. Tyvärr tänker inte majoriteten av svenska folket längre än näsan räcker och därför ser morgondagen mörk ut för våra barn.
Egoismens sorgliga ansikte ser bara sig själv.
Men för att regera måste S sannolikt samarbeta med vad f...n som helst då de nog inte får egen majoritet .....UTOM SD! Vi har haft MP-styre i åratal och kanske blir det likadant efter valet i höst? Jag tror MP klöser sig kvar med någon ynka promille och så blir de stödben igen och kan ställa krav och regera. Börjar nästan frysa när jag tänker på kommande vinter.........
Folk GÖR inte det längre och MP ligger riktigt risigt till i senare mätningar.
Jag vill IOFS ha ett regeringsskifte i höst för det börjar gå på tomgång.................MEN lille spelevinken Kristersson får mig att må illa. Han som statsminister och så ett evigt gnabbande med SD på lågstadienivå....pest eller kolera.....!
OT OT men liksom vad gäller val! Man undrar ju hur svensk politik sett ut UTAN SD!? Utan partiet som fått alla de andra att gå bananas! för att vara tvärsför med sin "värdegrund"!? De där tusentals unga männen utan asylskäl som fick stanna på lösa grunder T EX. Hade det skett om SD inte fanns? Jag är tveksam. Jimmie är supersmart, stark och glasklar och jag fattar att han är ett hot.