Inlägg från: Lalalaaa |Visa alla inlägg
  • Lalalaaa

BF April 2022

Hej! Plussade idag på BIM -4. Bf 14/4, men lite oklart pga kortare cykel än vanligt förra månaden. Vågar inte riktigt tro på det ännu trots två positiva test. Det är en liten hoppsan, men vi har pratat lite om att eventuellt skaffa ett barn till så småningom. Har två barn sedan tidigare. Tog ett test eftersom jag känner mig gravid. Öm i brösten och mår lite illa när jag inte ätit på ett tag samt precis efter jag ätit. Blir mätt väldigt snabbt. Sjukt att kroppen kan känna av det såhär tidigt!

• Lalalaaa

BF-lista:

1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet

(Fyll på alla som vill!)

• Lalalaaa
    PelloBello skrev 2021-08-03 09:40:06 följande:

Nu finns det en FB grupp! Bf april 2022

Välkomna ????

Finns det möjlighet att göra gruppen hemlig? Jag kommer inte att gå ut med graviditeten på länge ännu och vill inte att det ska synas att jag är medlem en gravidgrupp.
  • Lalalaaa
    Bunkan skrev 2021-08-03 20:51:40 följande:

Gruppen är hemlig men inte dold vilket innebär att den är sökbar men man kan bara se andra medlemmar om man själv är medlem (undantaget administratören som kan ses av alla) :)

Vad bra! Jag har ansökt.
  • Lalalaaa
    Dalhia skrev 2021-08-05 19:00:08 följande:

Var och träffade en barnmorska idag, ni vet för det där första samtalet och och så.

Hela besöket gjorde mig riktigt depp och kände inte att vi klickade nånstans.

Gick därifrån med en klump i magen.

Ser verkligen inte fram emot att gå till henne och ha henne under den här resan. 

Måste jag det?

Hur gör jag nu?

Så ska det absolut inte vara! Be om att få byta! Det borde inte vara några problem. Det är ju viktigt att du känner dig trygg, hörd och sedd där.
Svar på tråden BF April 2022