• familjelivvv

Lögner...

Du upptäcker att din partner har en tjej på snapchat som han även blockat på messenger, men inte sagt något till dig. 

Du upptäcker att han har flera nya tjejer på snapchat i smyg där han bytt namn på dom så du inte ska se vilka det är.

Du upptäcker flertal gånger under flera år att han döljer saker som har med tjejer att göra skriva med dom, träffat en en gång, skrivit olämpliga saker m.m.

De har upprepats flera gånger trots att han lovat att aldrig göra om det och inte dölja saker. 

Du får nog och säger att okej, jag gör likadant nu, jag kommer inte berätta om jag skriver/har folk tillagda.
    Och han säger "Då vill jag inte mer, då kan du hämta dina grejer nu för jag kommer aldrig göra om det, då vill jag inte att du gör det heller".

Vad hade du gjort?

• Svar på tråden Lögner...
  • Drottningen1970

Jag hade aldrig låtit det pågå så länge.

Jag blev glad när du skrev att det var nog, och sedan blev jag deppig igen när jag såg att lösningen du tänkt dig var att du skulle göra likadant? vad är det för märklig lösning? Att både skulle ljuga och strula med andra?

Lösningen är givetvis att man inte accepterar detta och gör slut. Varför ska du överlämna avgörandet om er fortsatta relation till din partner istället för att själv ta kontroll över läget?

Varför skulle din partner just denna gång hålla sitt löfte?

• Anonym (respektlöst)

Han har ju själv visat vad han själv tycker om beteendet ...att man kan ta sakerna och packa ihop.... det skulle ju han göra uppenbarligen...  han skulle inte ens ge en chans tydligen.... och hur många har han fått....  
    Tyvärr men det är så respektlöst.... och du förtjänar att bli behandlad med respekt... jag ser inte att det finns någon fortsättning... tyvärr... 
    Lögner och ett kränkande beteende som är en typ av otrohet.... då kan man packa och lämna...  sen om den här killen är manipulativ och skuldbeläggande och inte ser eller inte vill se att det är han som är orsaken till att förhållandet är förstört så skit i det....  Det finns säkert bra personer som kan stötta dig i ditt beslut ....

Svar på tråden Lögner...