• Anonym (Velig)

HJÄLP, inredningstips?? Det ser så stelt och nyinflyttad ut :(

Jag har ett extremt smalt sovrum 160 säng+35 cm kvar til golvlist. Står o valet och kvalet om man skulle haft något smalt sängbord till salvor, mobilladdare osv. Fast hittar inget under 1000kr. Vägghängt hade varit bra fast det är betongvägg och jag saknar slagborrmaskin plus att det är en hyreslägenhet så är lite restriktiv där.

Grejen är den att jag har bott här i 3 år och det ser fortfarande ut son att jag är nyinflyttad. Tavlor på väggarna eller kanske spegel i detta smala rum fast är det för porrigt? Har ljusa gardiner syns inte på bild men de har typ lite skimrande medaljonger. Läste att det skulle med va bra till små rum.

Väggarna är beige så de mörkar inte heller.. sängen blev dock svart, ur den synpunkten är det nog inte den bästa färgen..

Jag vill alltså ha lite mer mys känsla i rummet, så söker desperat tips.

Och sedan så är tråden lite felplacerad men ville vara anonym. JAG HAR DOCK MYNDIGHETSKONTAKT SÅ HOPPAS DET HJÄLPER.

• Svar på tråden HJÄLP, inredningstips?? Det ser så stelt och nyinflyttad ut :(
  • Anonym (Velig)

Tack för tipsen. Jag råkade få iväg 2st inlägg med bild i den andra och nu kan jag inte radera denna tråden.

Jag har en svart stoppad sänggavel, ljusbeige gardinerer med lite skimrande medaljonger som inte syns på bild.

Har en grå rund fluffig matta som jag funderat på att lägga i sovrummet där man stiger upp ur sängen.

Men tycker ändå det ser stelt och trist ut här.

Kollade länken men det går inte in något större än max 35×35

• Anonym (Velig)

Rumbyte uteslutet då jag har en tvårummare.. sängen blev levererad och ihopsatt igår så det alternativet går med bort.

Tack ändå

• Anonym (Velig)

Tack för många bra tips! Du har så rätt angående sängöverkast. Fast vet inte vart jag ska lägga det när det inte används. Har super tajt med förvaring här och alla garderoberna är fullsmockad. Har ställt fullt med bananlådor ovanpå köksskåpen, hade behövt 1 rum till med alla saker men hyrorna är för dyra för det.

Har en grå luddig rund matta. Skulle det kunna gå eller det passar inte in riktigt?

Har skrivet tidigare om kanske en hängande ljusslinga över sänggaveln, kan det vara något, eller det är mest tonårsrum så har sådant?

• Anonym (Velig)

Passar detta?
  • Anonym (Velig)
    Anonym (Qwerty) skrev 2021-07-29 18:22:59 följande:

Jaha är rummet så pass stort? Jag skulle inte haft en så liten matta där nej.

Ska kolla efter en rektangulär grå matta imorgon på rusta.. skulle ju inte kalla rummet stort hehe..
Svar på tråden HJÄLP, inredningstips?? Det ser så stelt och nyinflyttad ut :(