Dejta innan man kommit över någon annan?
Klart du ska dejta andra :)
Klart du ska dejta andra :)
Jag har ändå sagt till mina dejter att jag vill ta de väldigt lugnt. Men det verkar dom inte vilja lyssna på alls
Du kan ju inleda med att du känner dig smickrad att "han" berättar att han skulle vilja mysa osv men att det gör dig obekväm att prata om sånt tills.... (ni dejtar exklusivt, är ett par, eget alternativ) och att du hellre vill att ni fortsätta lära känna varandra först, fråga vad han tänker om det.
Jag säger så men det fortsätter ändå.
Jag orkar inte med såna här människor. Det är väl stora jävla röda flaggor hela bunten
Då får du förklara för honom att du har trivts med er kontakt men eftersom han vägrar respektera att du inte vill prata om intima saker så får ni gå skilda vägar, that's it.
Förstår att det känns som att hela världen är full av svin, men det finns gott om bra killar också.
Liksom började prata med den ena .. vi pratar den dagen. Eller skriver då. Pratar lite flyktigt om att ses dagen efter lite snabbt.
När jag skriver senare på eftermiddagen dagen efter så är han nästan här redan. Har åkt i en timme liksom för att komma hit. Utan att bestämma ordentligt ju.
Nä han är nog en röd flagga
Jag kanske helt enkelt inte borde dejta alls nu då.
Jag tycker mig iaf se röda flaggor med en av dessa dejter då han vill ligga o kramas efter att setts en timme o saknar mig o vill åka på en resa med barnen redan den här veckan. OCH åker hit utan att ha bestämt tid eller nåt