Killar som röker på
Vad hade ni gjort?
En kille som röker på helgerna men har jobb osv.
Jag är tveksam om ens vill fortsätta träffa honom vi har setts en månad och fått reda på att gillar och röka på.
Hur hade ni gjort??
Vad hade ni gjort?
En kille som röker på helgerna men har jobb osv.
Jag är tveksam om ens vill fortsätta träffa honom vi har setts en månad och fått reda på att gillar och röka på.
Hur hade ni gjort??
Jag hade sagt HEJDÅ. . .
Inte direkt någon att satsa på.
Tänk långsiktigt. Bor ni ihop kan polisen göra husrannsakan i ditt hem. Får ni barn är det olämpligt, och de kan komma att få uppleva husrannsakan, orosanmälan, utredning mm.
Kort och gott, att ha ihop det med någon som håller på med olagligheter är som gjort för att få problem.
...förutom det uppenbara att ett ökat missbruk leder till ett rejält elände.
Jag har haft missbruk på nära håll. Bara sorgligt. Har också gjort samma val som du står inför en gång. Det var jobbigt för det var en jättefin kille.
Jag hade avslutat det direkt. Ogillar narkotika och skulle aldrig vara tillsammans med någon som brukar det.
Dejtade en kille under ett helt år som rökte på. När vi började träffas förklarade han att det bara var på helgen men nej. Det var hela tiden när han inte jobbade. Man kan säga att livet var svårt och jag vill aldrig uppleva det igen. Jag skulle prata med personen och se hur mycket det är och hur han ser på framtiden om du inte tycker att det är okej.
Jag hade avslutat det direkt. Ogillar narkotika och skulle aldrig vara tillsammans med någon som brukar det.
Sagt hejdå
Hade aldrig varit tillsammans med en hobbyknarkare.