Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Vad otroligt tråkigt att höra :( och jobbigt att det inte gick att upptäcka på ultraljudet där i v. 7. Kan inte ens föreställa mig... Otroligt ändå att du kunde känna att graviditeten kändes konstig, antar att man lär känna sin kropp ganska väl efter två tidigare graviditeter. Vad skönt att din ägglossning kom igång så fort iaf och att ni nu kan börja planera och fokusera på en ny graviditet :) Så spännande att följa dig och alla andra här inne.
Åh men det låter ju väldigt hoppfullt! Länge tänkte jag faktiskt att jag kanske inte kunde bli gravid pga att jag aldrig varit det innan, fick eventuellt ett tidigt missfall för några år sedan men det kunde jag aldrig få bekräftat. Känner mig lugnare idag dock kring att lyckas bli gravis. Försöker tänka att jag ju litar på min kropp och att det kommer lösa sig nu när vi väl börjat själva processen. Tack igen för din pepp :)
Ja jag tycker också det kändes skönt. Vi får se hur detta blir nu. Om det tar sig. Skulle vara väldigt skönt faktiskt och jag har inte helt räknat bort det. Vi får helt enkelt se vad testen framåt nästa helg säger. Svårt dock att inte missbruka gravtest hela veckan. Tur jag köpte mer som kom i torsdags. Hahaha.
Ja man får nog bara lita på sin kropp och hoppas på det bästa. Dumt att oroa sig i onödan men ändå gör man ju det. Jag brukar tänka att i värsta fall har man vart glad i onödan. Känns ju inte allt för hemskt.