sofgal skrev 2021-09-28 12:50:15 följande:
Hej allihopa!
Längesen jag kikade in här nu! Kul att se att det blivit en del pluss på stickorna :D
Själv har jag BIM +2/3. Har verkligen lugnat mig denna månad med att hålla koll, ta ägglossningstester, känna efter osv då jag stressade upp mig som en tok i somras så vet inte exakt när mensen är beräknad, men apparna säger 2-3 dagar sen. Jag tror dock mensen är på G, känns som att jag har mensvärk i korta stunder under dagarna men ingen mens i sikte. Brukar vanligtvis alltid få min mens 1-2 dagar innan BIM.
Har dock inte känt några direkta symtom, inte som jag reflekterat över iallafall.
Kände dock inte av samma PMS som jag brukar ha (tack för det), magen har varit lite kaosig denna månad men det är absolut inget jag kopplar till ev grav.
Får se om jag vågar ta ett test imorgon om mensen inte hinner komma. Jag letar ju tydliga/klassiska grav.symtom, men någonstans måste man väl tänka att det är ganska många som inte känner nåt alls också. :)
Jag har varit gravid tre gånger och inte fått några symptom förutom utebliven mens förrän i vecka 8 då illamåendet, ont i brösten, hunger med mera har dykt upp som ett brev på posten. Så alla har inte symptom innan utebliven mens eller de första veckorna! Håller tummarna!