Lövsångerska1991 skrev 2021-08-29 16:06:17 följande:
Håller båda tummar och tår för er :) och eloge till din sambo! Min hade nog inte kunnat märka något sånt. Jag ska ta ett tidigt gravtest imorgon igen, det är egentligen först då man ska ta dem för då är det 5 dagar före förväntas mens. Testet tas ju med första morgonens urin. Det jobbiga blir om jag sover oroligt, för då vaknar jag kissnödig varje timme. Tror jag kanske kommer göra det för är lite stressad över att börja jobba igen imorgon då jag missat mycket genom att vara hemma sjuk. Får hoppas att jag har någon sömnperiod på minst tre timmar iaf, kanske får ta testet mitt i natten. :D
Ja jag hoppas verkligen men man ska väl inte förvänta sig för mycket med risk att bli besviken. Men jag håller tummarna.
Haha ja skoja inte. Blev rätt paff när han sa det. Tur han inte har prestationsångest i alla fall för jag lär ju inte kunna dölja det. Så spännande. Hoppas på plus. Jag fick supersvagt 7 dagar innan men knappt märkbart men på dag 5 var det så att normala människor skulle kunna se hahaha. Så håller tummarna att du får ett plus I morgon. Ja gud det där kan vara riktigt svårt. Hoppas du får en god natts sömn så du inte behöver fundera när du ska ta det.