Jenek18 skrev 2021-09-08 14:02:25 följande:
Är nog bara några låga temperaturer. Kanske har du sovit dåligt eller tagit tempen annorlunda? Min cykel förändrades drastiskt för några månader sedan, helt plötsligt gick min ÄL dag från CD14 till CD25 fattade verkligen inte vad som hände. Hade dock varit lite förkyld under ÄL-perioden (ej covid) men annars inga livsstilsförändringar. Min poäng är att cykeln kan förändras utan någon rimlig förklaring fattar verkligen din oro men variationer är helt normalt. Jag ser inte resultat av ÄL-testerna fick du flera positiva? Det skulle ju också kunna vara så att du inte har haft ÄL att din kropp försökt men inte lyckats än. Kartlägger du sekret? Eller har du testat om du fått neg ÄL-test?
Hoppas på det, jag vaknade lite tidigare imorse.. kan ha varit det såklart. Jag förstår, kroppen är allt märklig ibland.
Jag fick positivt ÄL-test (Glad fast gubbe) CD15 och bekräftad ÄL via NC CD16. Innan dess hade jag blinkande i 4 dagar, men det behöver kanske inte betyda att ÄL varit? Jag har inte riktigt kommit igång med kartläggning av sekret dessvärre, behöver bli bättre på det nästa månad.
Håller tummarna att temperaturen är högre imorgon!