Meemelie skrev 2021-08-01 08:23:34 följande:
Nu har min app registrerat trolig ägglossning och min temperatur är högre än vanligt och har varit det i ett par dagar nu. Appen säger troligt datum för mens på söndag nästa vecka! Känner dock av lite molvärk/lätt mensvärk redan nu så kanske kommer tidigare. Hur som helst känns det bra att kroppen nu verkar vara igång efter pillerstopp i juni. Så kanske blir ett första försök nu i augusti, spännande! Hur går det för er andra, när ska ni göra ert första försök?
Enligt nya appen jag fick rekommenderad här borde ägglossningen komma den 21:a. Är nog bra att börja försöka den 16:e. :) får mens om några dagar. så skönt att du verkar ha ägglossning som vanligt igen, håller tummarna för att en ny liten person blir till i detta nu!
Lövsångerska1991 skrev 2021-08-01 09:43:12 följande:
Enligt nya appen jag fick rekommenderad här borde ägglossningen komma den 21:a. Är nog bra att börja försöka den 16:e. :) får mens om några dagar. så skönt att du verkar ha ägglossning som vanligt igen, håller tummarna för att en ny liten person blir till i detta nu!
Läste fel, trodde ni gjort första försöket nu, förlåt! Jag hoppas den nya personen blir till när ni börjar försöka!