Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Kikar in i denna tråd lite då och då eftersom jag tidigare var rätt aktiv här och känner att jag "byggt upp en relation" till vissa av er som hängde mycket i tråden samtidigt. Hoppas alltid på att få läsa om nya plus och är glad att de dyker upp några här och där. Men blir ledsen för din skull att du har hamnat i en svacka som gör livet lite extra kämpigt nu så vill skicka styrka och kramar till dig!
Tycker de låter jättebra det som du redan gör både med kost och motion :) värt att testa D-vitamin, de har jag ätit ett bra tag och tog en liten extra höjd dos när jag fick positivt på äl testet. Folsyra åt jag innan också, de kanske du redan gör, de ska väl egentligen inte underlätta att bli gravid men är nog inte skadligt att äta ändå (rekommenderas att äta innan man blir gravid, hur man nu ska veta när "innan" är).
Jag har också varit där du är, inte just i gravidtankarna men mådde så extremt dåligt på mitt förra jobb och livet i övrigt var hemskt. Trodde aldrig de skulle bli bättre bara grät och grät dagarna igenom. Sen lyckades jag byta jobb och livet började ljusna och nu mår jag bra igen.
Var inte rädd för att ge dig in i en ny bransch, de kommer du klara galant! Våga tro på dig själv och de just du är bra på! Man behöver inte kunna allt som står i annonsen och man får vara beredd på många nej innan man äntligen får sitt erbjudande.
Kram till dig och er alla som just nu upplever vardagen lite extra kämpig! <3
Är besluten att försöka ändra riktning i livet nu, göra vad jag kan för att må bättre och tänka mer positivt. Det är lite komplicerat med jobbet. Har inget csn kvar för att studera något nytt. Blir lätt utbränd. Behöver jobba med självförtroendet. Blir väldigt rörd när du säger att du tror på mig :) <3 kan bli så att jag tvingas sjukskrivas igen. Känns ibland så. :/
Jag tar folsyra, har gjort sen i somras. Den kändes viktigast. :)