Kiwikiwi skrev 2021-09-02 07:18:47 följande:
Åh vad kul med glad gubbe! Exakt så var det för mig med, min sambo som annars har rätt lätt att komma blev jättestressad och "lyckades" inte förrän vi försökt 3 gånger den dagen. Egentligen kanske man ska försöka att undanhålla informationen om att "idag gäller det" för de klart att de blir en stress för båda parter samtidigt som iallafall jag ville vara öppen med att jag fått positivt på testet. Jag var iallafall jättebesviken som du säger när de inte gick direkt utan på tredje försöket, även om de var under samma dag. Vet inte vad man kan göra för att ta ner stressen men kanske försöka få till ordentligt mys innan och inte bara "nu måste vi ligga", om du förstår vad jag menar. Våra ligg runt äl blev tyvärr väldigt mycket fokus på att vi ligger för att vi "måste".
Håller tummarna för att ni får till det <3
Tusen tack för svaret! Ja, jag känner exakt samma sak! Blir sån enorm press. Ja men precis, försöka få till ordentligt mys och inte "bara för att", även om det känts som det de senaste dagarna (även när jag haft blinkande gubbe). Men jag hoppas verkligen vi kan få till något ikväll och som slutar med att han kommer. MIn sambo har också lätt för att komma annars så jag blev lite chockad igår när det inte gick.. och imorse blev jag jättledsen när det inte gick för honom igen :(. Kanske ska försöka ta på mig lite fina underkläder när han kommer hem efter jobbet idag, men är rädd att det blir för "på" då.
Tror ni att det är kört om vi hade sex i tisdags och får till det imorgon och han då kommer? Enligt NC ska jag ha ägglossning imorgon.
Tack för alla svar <3