Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Något positivt i denna eviga väntan på ägglossning är att testerna äntligen verkar bli lite starkare iallafall, lägger upp en bild på 3 olika dagar om någon är intresserad haha och ursäkta mina otroligt hemska naglar haha
  • evelinagra1
    Fyrklöverns skrev 2022-05-22 22:26:42 följande:
    Åh grymt nu händer det nåt! :D 

Min första tanke när jag såg bilderna var: åh vilket fint nagellack! Haha
    Jaa jag hoppas på det!!
    haha ja fint är det men det hade varit finare om det var på hela nageln ;) 
  • evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-05-23 22:46:54 följande:

Härligt att du har en stegring evelinagra1, har du tagit något mer test idag?

Jag har en fundering som känns löjlig (och lite TMI) men har ändå inte kunnat släppa den på ett par dagar haha.. När vi har sex och min sambo kommer först, så tycker jag det känns som att sperman liksom pressas ut ur fiffin när jag kommer xD har läst att kvinnlig orgasm ska öka chanserna då sammandragningarna ska hjälpa spermierna på traven, men jag funderar på om det inte är tvärtom att de istället pushas ut på fel håll liksom? Känns som navelskåderi, men man blir ju lite lätt knäpp i denna processen känner jag haha.. Vad tänker ni?

Det digitala visade hög idag, stickan var ungefär samma som igår.

Haha du är inte ensam om att tänka detta.. tänker även väldigt mycket på att det känns som att all sperma åker ur mig när jag ställer mig upp.. det blir liksom ett vattenfall så fort jag ställer mig upp och måste hålla något för om det inte ska hamn på golvet
    troligtvis övertänker vi nog bara om båda sakerna haha
  • evelinagra1

Ja det går ju inget vidare med ägglossningen iallafall.. känns som att det bara blir svagare och svagare 
  • evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-05-24 22:22:13 följande:

Sophiee92, imponerande att lyckas ligga kvar hela natten! Tänker också som du att det är ju garanterat inget som skadar i alla fall, så då kan man lika gärna prova.

Meeen vad trist att stickan blev svagare igen evelinagra1 :( hoppas det vänder tillbaka och blir starkare snart. Vilken CD är du på nu?

jaa :( är på cd 18

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-05-25 22:57:32 följande:
    Har du tagit något mer test?

Dalarna91 hur går det med din temp?
    Igår kväll var det fortfarande ganska svagt, men har väldigt mycket symtom idag så hoppas på positivt imorgon :) hur går det för dig?
  • evelinagra1

Ägglossningstesten är fortfarande svaga och nu är jag på cd 22.. aldrig haft ägglossning såhär sent, fårse om det ens blir någon äl Skäms

• evelinagra1

jag har haft ett sånt otroligt illamående senaste veckan tänkte att det var för att jag är nära ägglossning, men visst kan man inte vara gravid när tempen är låg? 

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?