Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Ja men exakt så. Det är lite så man får leva.
Jag försöker uppehålla mig så mycket det går för att inte tänka.
Jag håller helt med dig man måste vara tacksam för det man har så är det ju bara. Men jag tror att man ibland glömmer bort det. Kan du prata med din bästa vän om det här som är nu?
Vi har ju ett väldigt stort hus som det alltid finns något att pyssla med så vill man underhålla sig så är det guld. Gräsmattan har behövt klippas i flera veckor men det ignorerar jag. Hahaha. Men jag och min man spelar också mycket padel och det skingrar tankarna bra. Då tänker man bara på poäng och att träffa bollen. Plus att det är sjukt beroendeframkallande. Sen är jag med i en ideell förening med massa grymma tjejer där det handlar om öppenhet och att finnas där för varandra och lyfta varandra så det känns riktigt bra. Man har alltid stöd någonstans.
Sen barnens alla aktiviteter tar ju tid så jag hoppas man slipper tänka. Nästa vecka känns som den kommer snigla fram men ja vi får se.
På tal om besatt så funderar jag på att ta ett test till nu. Hahahaha. Har inte kissat på 6 timmar. Kanske kan visa något.
Jag kan prata med min bästa vän när det känns svårt och hon förstår ju min känsla. Samtidigt gick det snabbt och bra när hon blev gravid så jag blir förstås lite avundsjuk, fastän hon förtjänar allt fint man kan få!
Jag tycker du ska ta testet, hade varit så kul att få se ett positivt resultat :) jag kan ju inte testa nu, är i slutet av mensen. Mensen har förresten förändrats sen jag tog ut spiralen, den är inte som den var före spiralen heller. Numera är det en dag som är fruktansvärd, med smärta och normalkraftig blödning. Den kommer igång nästan med en gång. Sen efter en dag går det väldigt snabbt, då minskar blödningen jättemycket och smärtan försvinner. Förut var det mycket mer utdraget. Förstår inte varför det blir så, kopparspiral ska väl inte påverka?