Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Förstår vad du menar. Brukar också försöka tänka att det kan vara andra orsaker efter många försök. Men hoppas verkligen det är något som fäst :)
Håller tummarna för dig också när ägglossningen kommer!
Förstår vad du menar. Brukar också försöka tänka att det kan vara andra orsaker efter många försök. Men hoppas verkligen det är något som fäst :)
Hur går det för dig ?? Har du tagit något test än ? Håller tummarna för dig!
Åh då förstår jag verkligen ! Har du några pms känningar denna gång ? Hoppas verkligen du får ditt plus på fredag! Ja man är så trött på den där känslan med att bli besviken, vet inte hur länge man ska orka det här faktiskt, om det ska ta lång tid..
Åh då förstår jag verkligen ! Har du några pms känningar denna gång ? Hoppas verkligen du får ditt plus på fredag! Ja man är så trött på den där känslan med att bli besviken, vet inte hur länge man ska orka det här faktiskt, om det ska ta lång tid..
Åh ja eller hur det känns som man knappt vågar yttra sig ifall det ska ändras ! Ja det där med flytningar tycker jag är supersvårt att gå efter, såna flytningar som beskrivs vid graviditet har jag typ haft innan mens också så känns svårt att gå på sånt. Jag har tid om en vecka ungefär så jag får stå ut ett tag till i min oro ...:/
Har exakt samma! Men jag märkte de där äggviteflytningarna förr men inte längre så det gör mig lite bekymrad..nää de bokade bara in en tid för mig efter jag förklarat mina problem så jag vill bara att tiden ska gå nu så man kan få en förklaring på allt snart...
CD 20 och fortfarande ingen temphöjning .. fattar ite va som händer med ägglossningen den här månaden, känner oxå att de är risk att man inte pallar ligga in i de sista och missa ÄL för man började så tidigt, så surt.
Har oxå en gyn tid i slutet av månaden som jag ställde om några dagar så ja inte skulle ha mens då men nu när ÄL är så sen kommer de ju krocka iallfall ... bör man flytta tiden igen eller va tror ni?
Undrar om det är anovulatorisk cykel jag har fått nu varje cykel då, fy fan va orolig jag blir ...:( har haft ägglossning dag 16, 17 , 19 på 30-32 dagars cykel men sen helt plötsligt fick jag en 40 dagars cykel med ägglossning på dag 27, sen två 36 dagars cykler direkt efter varann med ägglossning på dag 22 eller 23. Kan man ha ägglossning så sent ens eller kan jag bara räkna med att jag haft absolut noll ägglossning helt plötsligt de senaste 3 månaderna ?? Känns som jag verkligen aldrig kommer bli gravid...rädd för att det kommer bli jobbiga besked hos gyn ! Sen kanske ännu värre gå därifrån utan hjälp för man "bara" har försökt 6 månader..rädd för att det ska ta evigheters tid eller att det aldrig ska funka !
Jag har tagit ägglossningstest och de har visat positivt 1 eller 2 dagar efter varann i varje cykel. Stressad till å från men inte överdrivet, normalviktig , bara gått ner 2 kilo det senaste. Kam inte se vad som skulle påverka
Nå
Nån mer som ser ett svagt streck?