Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Ja vi får hoppas det. Har du känt symptom trots att det visat negativt på stickan?
Ja vi får hoppas det. Har du känt symptom trots att det visat negativt på stickan?
JAG BLIR GALEN! Haha, man ser sträcket tydligare i verkligheten. Men är det ens ett streck? Eller är det ett spökis. Ja jag är otålig som fan, haha
Åh vad spännande! Jag har också bim den 6 september om jag får mensen denna gång dvs :)
Verkar som att min BIM blir den 4 september enligt min app, det är jag som tänkte fel. Har som en föreställning att jag får mens samma datum varje månad XD men sen är den inte 100 % regelbunden, diffar ett år dagar fram och tillbaka, dock lite mer när jag hade kopparspiral än innan jag hade den. Får se hur min första mens efter kopparspiralen blir.
Typ exakt samma för mig.. Har sån mensvärk/molvärk och ont i pattarna.. Men minus på stickan idag trots att det är på bim-4, kanske för tidigt än men jag vet inte. Har en magkänsla att mensen kommer snart. Spännande att de flesta har bim samtidigt i september, ska bli roligt att följas åt
[quote=81295447][quote-nick]Josefinanna skrev 2021-08-07 22:43:20 följande:[/quote-nick]Typ exakt samma för mig.. Har sån mensvärk/molvärk och ont i pattarna.. Men minus på stickan idag trots att det är på bim-4, kanske för tidigt än men jag vet inte. Har en magkänsla att mensen kommer snart. Spännande att de flesta har bim samtidigt i september, ska bli roligt att följas åt[/quote}
Hoppas det ska bli plus för alla snart! :) har den mest fruktansvärda mensen just nu, vet inte om det beror på att jag tagit ut kopparspiralen, men det borde bli mindre smärta då tänker jag. Längtar så tills den är över och vi börjar försöka, det närmar sig ju ändå!
Eftersom att jag och min kille är i början av våra "försök" har jag valt att inte berätta för honom exakt när jag har ägglossning osv för att inte sätta någon press. Tänker att han får bli glatt överraskad av lite extra uppvaktning istället ;)
Jag läser ganska mycket, inte så mycket om statistik men om fertilitet i allmänhet. Just nu är jag intresserad av allt med d-vitamin, rosenrot och liknande grejer som ska kunna "boosta". Någon som använder något sånt?
Vill kanske prova Rosenrot också ändå, hur mår man av den? Hört att den har många andra bra egenskaper. :)
Jag har läst väldigt lite om rosenrot men blev lite "rädd" när jag läste att de kan påverka ens cykel, tänker att om man nu har en regelbunden så kanske det är dumt att ändra på den. Är de något du upplevt eller läst om innan du började med rosenrot?