Lövsångerska1991 skrev 2021-08-07 10:23:45 följande:
Så skönt att ägglossningen verkar ha kommit igång igen! :) har du många kg att gå ner? Jag har några kg övervikt men egentligen syns de inte supermycket, men gillar inte att ha för högt BMI inför graviditeten så försöker gå ner genom att inte äta godis osv på vardagarna och även jogga några gånger i veckan. Men hinner jag inte gå ner så är det inte hela världen tror jag, kan inte du tänka så med? Viktigt att vara snäll mot sig själv <3 vikt är inte allt, du verkar vara en jättefin person!
Tack <3 vet inte exakt vad jag vägde innan graviditeten. Bröt benet i januari i år så har inte kunnat motionera ordentligt förrän typ juni. Vilket jävla skitår jag har haft rent utsagt. Men min normala vikt annars har jag 6 eller 7 kg. Har gått upp enormt mycket under mina fullgångna graviditeter men har gått ned utan problem med amningen. Nu försöker jag tänka på vad jag äter och röra på mig varje dag. Det viktigaste är väl att man är hälsosam tänker jag :) dock är det svårt om man mår illa i tidig graviditet. Jag kan liksom inte äta någonting nyttigt utan att må illa. Vill bara ha sockrad Yoghurt eller vitt brö...