Försöka bli gravid i höst, följas åt?
jag hoppas att det inte är för lite! Stort grattis till plusset <3
jag hoppas att det inte är för lite! Stort grattis till plusset <3
Sophiee92 : ja iof hade jag högst fertilitet på fredagen men vi får väl se hur det går
LJM91 : är också imponerad att du klarar vänta haha, jag håller tummarna för dig!!
Hur går det för dig LJM?
Någon annan som har BIM i dagarna? :)
jag har BIM på onsdag eller möjligtvis torsdag :)
tappat räkningen haha men typ 14
Ingen mens, har inte testat något mer heller. Ska göra det tidiga testet imorgon bitti, kanske ett vanligt ikväll om jag lyckas hålla mig tillräckligt många timmar för att det ska kännas lönt :P försöker mest tänka på annat, hur svårt det än är. Har aldrig haft en såhär lång cykel förr, ska mensen komma så får den gärna komma typ nu så vi kan gå in på nästa försök..
Håller tummarna för er! Har du tänkt testa snart evelinagra1?
jag är bara på äl + 7 eller 8 och insåg att jag skrev fel, har BIM på antingen torsdag eller fredag så ska försöka hålla mig till på onsdag med att testa iallafall fast tror inte jag kommer lyckas hålla mig så länge haha..
håller tummarna att du får ett plus, jobbigt för dig att kroppen beter sig så konstigt :(
Har dock precis samma symtom som jag haft alla andra månader innan mens så känns redan kört denna månaden tyvärr
Det kan ju lika gärna vara graviditetssymtom, men skickar en stor kram i förebyggnade syfte <3 visst är ni på gång med utredning och eventuell behandling, eller har jag drömt det?
Det har än så länge inte blivit mer av det lilla bruna, så gjorde det tidiga testet i morse. Jag inbillar mig säkert bara men tyckte jag kunde skymta ett väldigt svagt streck? Vet att dessa testen är luriga dock, dyrt var det också :O
<3 ja precis vi har gjort utredning som inte visade något så har fått remiss för vidare utredning och behandling!
jag kan också skymta ett streck men jag har också förstått att dom är luriga, men jag håller verkligen tummarna för dig och att du får ett svar snart! Hur ser din temp ut?