Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Kunde inte hålla mig från att testa igen nu på morgonen, tog både RFSU testa ofta och ett digitalt, det digitala visade Inte gravid. RFSU visade detta, är det alltså ett spökstreck? Blir galen!
Kunde inte hålla mig från att testa igen nu på morgonen, tog både RFSU testa ofta och ett digitalt, det digitala visade Inte gravid. RFSU visade detta, är det alltså ett spökstreck? Blir galen!
Dag 4 med mens. Hur kommer det sig att de dagarna swischat förbi medan fyra dagar efter ÄL känns som fyra år?
Det är fint att se allt stöttande och uppmuntrande i denna grupp, precis vad den är till för. <3 Kul att se all girlpower!
Idag är min ÄL slut och jag går mot den låååånga vänteperioden nu. Då jag studerar hemifrån och inte får så mycket miljöombyte så känns dagarna alltid extra långa mellan äl och mens.
Se till att vara uppehållen med saker så du inte behöver tänka på det lika mycket! :) Ha en fin helg!
Tidigt plus slutade i Tidigt mf..usch så hopplöst livet känns..bara börja om igen.. :(
Jobbar du inom vården? Jag jobbar extra på sjukhus samtidigt som jag pluggar och har praktik på sjukhuset typ hela tiden. Jag hoppas att covid lagt sig mer till våren så att man inte blir tvingad hem efter v. 20 :o
Känns som man kanske överanalyserar nu men har fått dålig hud sedan några dagar och idag började det göra ont i bröstvårtorna en liten stund och sen fick jag ont i typ höger ljumske. Var först som ryck där och sen liten molande värk. Sen har jag ont i höfterna och brännande känsla i magen. Ska ha mens nästa fredag. Vad tror ni är jag galen?
Känner mig också knäpp, har molvärk, kissar ofta och mår illa ibland. Går typ runt och tänker att jag är gravid... Jag brukar inte ens få symptom förrän vecka 8. Så är nog bara inbillning för min del... Men håller tummarna för oss.
Idag är en jobbig dag känner jag. Vet faktiskt inte varför. Känner bara att jag vill vara gravid så det blir gjort nu. Längtan slog till med full kraft verkligen.