Avokado92 skrev 2021-09-06 10:06:18 följande:
När jag blev gravid i somras så fick jag förmodligen en nidblödning, för jag hade som en superljus rosa flytning några dagar efter äl. Jag skrev dagbok under tiden och hade skrivit ?jaha blev inget denna månad, hade en superlight mellanblödning nu?. Sen kom tröttheten jättesnabbt för mig - innan bim. Jag somnade sittandes haha. Tyvärr gick det ju inte vägen för mig - men tänkte ändå att jag kunde dela mina symptom. Ett tips är att skriva dagbok med datum, så kan man dela med sig till kompisar eller i såna här forum! :D
Är det någon annan som erfarenheter av missfall? Jag har inte fått mens sedan mitt missfall (startade 7 aug), men min kropp är verkligen konstig. Sen jag hade ägglossning har jag haft bruna flytningar, rätt så rikliga. Det är inte en nidblödning då det nu hållit på sedan typ 28 augusti. Men det är inte som mens heller. Någon som haft liknande? Har läst att kroppen kan bete sig underligt såhär efter ett missfall. Den kanske kommer ?i fas? efter en riktig mens. Jag trodde först att det var en mens som började, men den drar liksom aldrig igång på riktigt - haha om ni fattar.
Jag hade nyligen MA och fick avbrytande behandling 21 juli i år. Efter det vet jag inte om jag hade äl, men fick mens efter 32 dagar. Jag fick däremot känningar att mensen var på gång i en hel vecka innan, mensvärk etc. så det var en konstig mens på så sätt och den "kom liksom inte igång" när jag trodde att den skulle göra det. Jag blödde ungefär som normalt sen när den väl kom däremot (inte mer i alla fall).
Nu har jag haft massor av tecken på äl i den här cykeln (är på CD16 idag), så jag hoppas att det är tillbaka till någon sorts normalitet. Svårt att veta vad som är normalt för mig dock, för jag hade inte riktigt fått igång cykeln efter minipiller när jag plussade i våras och när jag tog dem hade jag ingen mens alls på typ fem år.