Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Undra om man kan räkna detta som en mens. Vad tror du?
Jag fattar aldrig när jag har ägglossning så vi kör på ungefär som vanligt (varannan eller ibland var tredje dag, och ibland två gånger på en dag). Har inte pratat med min partner om fertila dagar och sånt; det brukar gå att få till det ändå, och kanske skulle det bara bli stress, har jag tänkt.
Jag blev gravid i princip direkt förra gången (som tyvärr ledde till MA), men vågar inte lita på att det blir lika lätt igen, så har ställt in mig på att det kan ta tid nu. Kroppen är kanske inte på banan heller, efter att man tvingats till abort. Jag försöker få lite bättre koll på äl nu men har inte haft någon lycka med testerna ännu. Nåja.
La till mig själv sist eftersom jag gärna är med i tråden, fast jag har ingen aning om BIM än :) Kanske borde väntat tills första mensen kommer, men får uppdatera då isf.
18/8 Juli1990 (31 år, första försöket med första barnet)
29/8 Willow89 (32 år, femte försöket med första barnet)
26/8 bez (31 år 1:a försöket, 1:a barnet)
4/9 Kiwikiwi (31 år, första försöket med första barnet)
4/9 Lövsångerskan (30 år, första försöket med första barnet)
?/9 Hurtänktedunu (31 år, första försöket efter ma, tredje barnet)
?/? Wave mother (37 år, första försöket efter ma, första barnet)
Börjar bli något otålig på att börja försöka nu. Har inte myst med min man på en evighet känns det som. Nu vill jag bara sluta blöda så man kan försöka hitta ägglossningen. Är lite kluven till om jag ska använda ägglossningstest, har ju alltid känt den så tydligt. Men vet ju inte nu. Någon som har erfarenhet av dessa test? Jag har aldrig testat