Inlägg från: Hallonpaj121212 |Visa alla inlägg
  • Hallonpaj121212

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Hakar på här i tråden

Ska också testa rfsu sticka imorgon, har 1-2 kvar till bim tror jag men kan inte heller hålla mig från att testa? tyckte mig se ett svagt svagt streck härom dagen, men haft svaga streck som blivit ?tidiga missfall? 2-3 ggr nu på raken så har inte så mycket hopp?.

• Hallonpaj121212

Vad tråkigt Lövsångerskan!

Håller med dig man vill inte testa innan BIM

Jag höll mig från att testa imorse och har bestämt att jag låter veckan gå, blöder jag inte har jag ett nytt test

Är jag gravid kommer jag fof vara det om en vecka

• Hallonpaj121212

Hakar på här!
    jag har börjat med progesteronkräm 100 mg per dag och är idag ca bim+2 och har knappt haft någon pms denna månad och har annorlunda symtom. Så vet inte om det är graviditet (önsketänkande) eller om krämen förlänger min cykel. 

mina symtom:
    * frossa till och från (känner mig febrig) tror dock jag är sjuk.
    * ömma spända bröst 
    * min ländrygg gör så fruktansvärt ont sedan idag och det drar i ljumskarna 
    * har ingen molvärk i livmodern utan endast att det drar lite i äggstockar / ljumskar i mellan åt.

negativa tester fof? :( 

• Hallonpaj121212

Dalarna91:
    ja det där med ömma bröst känns individuellt, dock kom mina ömma bröst ett par dagar efter krämen så inte förens kanske bim-4 ungefär. Men fortsätter att testa med gravtest och dyker inte mensen upp i slutet av veckan, slutar jag med krämen så kanske mensen dyker upp. Om det nu har ?stoppats? upp av krämen. Har dock läst om många som tar progesteron och högre doser där mensen till slut kommer ändå.. 

jjag beställde min från moodmama.com fick hem krämen inom en vecka och dem är jätte bra i deras kundtjänst om man har frågor om krämen. Jag hade somsagt knappt min ?vanliga? pms denna månaden, sen om det beror på grav eller krämen vågar jag inte svara på. Det återstår att se! 

men började med krämen främst för min pms men också då jag haft några kemiska graviditeter (spontanaborter) som kan bero på lågt progesteron. 

• Hallonpaj121212

Jag fick rekommendation att börja med kräm efter ägglossning och fortsätta Till v. 12 om graviditet blir av. Annars sluta kring mensen eller en vecka efter missad mens om ej påvisad graviditet 

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?