Inlägg från: Anonym (Kiss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kiss)

Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??

Anonym (vad) skrev 2021-07-18 15:27:11 följande:

Men vad är det som händer vid fontänorgasm?

Hur ska han göra?

Hon kissar på sig med en blandning av mkt liten mängd sekret från smörjande körtlar... vetenskapligt undersökt oavsätt vad folk säger och vad spelar det för roll. Är det skönt m fontän så kör på. Lite kiss, who cares.

Du ska fingra rätt kraftigt hårt vid g punkten.
  • Anonym (Kiss)
    Anonym (vad) skrev 2021-07-18 16:32:35 följande:

Så det är alltså i princip att man kissar på sig?

Japp. Det är som sagt undersökt i röntgen bland annat o kvinnorna har tömt blåsan innan men vid sex fylls blåsan väldigt fort m ny urin (därför luktar det inte starkt). Den yttepytte lilla mängd sekret som finns i de små körtlarna blandas m urinen men är så lite att det inte blir den mängd som vid "fontän".

Det är alltid folk som säjer emot detta, särskillt de som brukar få fontäner o argumentera om att det inte luktar kiss, att det smakar sött o att de kissat innan/skulle känna skillnad osv, vilket jag tycker är synd. Varför skamma fenomenet? Om man har SÅ skönt att man kissar på sej, vem bryr sej eg om vad det innehåller? Ta det för vad det är o njuuuuut, säjer jag.
  • Anonym (Kiss)
    New Dawn skrev 2021-07-18 19:18:22 följande:

Ja, så är det.

Dessutom är det ju så att sekretion från dessa körtlar normal sker vid upphetsning och sex, så det ju liksom "normalt" att finna under och efter sex.

Vid undersökningen av dessa markörer fann man inte bara dessa i själva "squirtet" utan även från urin som kvinnorna kissade ut efter sex. Av någon outgrundlig anledning är inte folk så himla angelägna att berätta det när de refterar till studien.

Problemet med fontänorgasmer är att fokuset för mycket ligger på vätskan.

Självklart kan man få en precis lika skön fontänorgasm om man råkar ha koncentrad (gul) urin i blåsan innan det sker.

Faktumet att urin kommer vid orgasm, säger egentligen inget om njutningen. För vissa blir det extra bra och då säger jag som dig....Fortsätt med det !

Är det inte skönt, eller kanske bara lite skönt, och andra orgasmer är skönare, tycker jag man ska fundera på varför man vill ha dem.

Jag tror också att män behöver vara medveten om att en fontänorgasm inte alls behöver vara bättre än andra. För vissa är det så, men det är inte automatiskt så.

Jag är lite rädd för att många som fått det säjer att dom sen får det hela tiden, o det vill jag verkligen inte ha (jag gillar spontant sex på olila platser utan att meka m handukar å hålla på) så jag vill inte riktigt utforska detta fullt ut även om jag försökt öite halvhjärtat. Mina orgasmer är grymma, mutippla o helt otroliga så jag saknar inget. Men vet du eller nån annan av er som det blivit så för, att alla orgasmer blir fontän efter att man övat upp detta, varför?
  • Anonym (Kiss)
    New Dawn skrev 2021-07-19 15:29:10 följande:

Det handlar inte om mig. Det är irrelevant.

Det är ju du, och folk som du, som fokuserar på vätskan.

När du pratar om att det ska vara luktfritt och färglöst förminskar du andra kvinnors fontänorgasmer.

Jag har en vän som ofta fått fontänorgasmer och hon har berättat att det ibland är gulare. (Även läst att det är så från personer här) Förut trodde hon att hon hade "råkat" kissa dessa gånger. (orgasmkänslam var densamma). DÅ blir det ju mer en känsla av misslyckande. Kommer man snabbt hinner urinen inte bli utspädd. Det är ju inget fel med det.

Jag säger bara sanningen.

Varför.... För att fontänorgasm har en osund mystik, där vissa vill få det till att fontänorgasm är en annan vätska, och om det är urin är det misslyckat.

Dessutom tror jag mycket av fascinationen ligger i att det liknar mannens orgasm. Man vill få ett synligt "bevis" på att kvinnan kommer och vill få det visuellt. Kvinnans njutning måste inte vara visuell.

Jag säger bara sanningen. Jag är faktiskt inte negativ, om du tänker efter och läser vad jag skriver.

Jag uppmuntrar till njutning och säger faktiskt att man ska fortsätta spruta om man njuter. Jag är däremot ifrågasättande inför uppfattningen att fontänorgasm är något extraordinärt som vissa jagar. Både mön och kvinnor. För vissa kvinnor blir det extra skönt , men definitivt inte för alla.

WORD!

Det är exakt det här jag oxå förespråkar, bort m skamkänslan, ta det för vad det är. O njut på det sätt som funkar bäst för dej..
Svar på tråden Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??