Inlägg från: Anonym (så länge det är skönt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (så länge det är skönt)

Kvinna - hur länge vill du ha penetration - in och ut - under ett samlag?

Väldigt olika gång till gång så omöjligt att svara på. Har aldrig kommit av penetration men vill nästan alltid ha det eftersom jag njuter enormt av att bli uppfylld, speciellt första stötarna och inträngandet med rätt man. Sen beror det på om älskaren är begåvad och lyhörd och vet hur man rör sig rytmiskt och inkännande.

Många samlag och killar har känts väldigt menlösa, men om jag är tillräckligt attraherad av någon och killen vet vad han gör så är det helt underbart med penetration. Gärna i många olika vinklar och flera gånger efter varann men gillar de riktigt nära bäst där man kan se in i varandras ögon och känna hela varandras kroppar. Är också en sån som gillar att man knullar lite emellan och gör annat och drar ut på erotiken och orgasmerna. Att killen smeker och slickar ett tag, kör in den igen ett par djupa hårda tag och sen ut igen för att fresta mig, kåta upp mig, och liksom använder sin kuk för att massera mina insidor, utforska hela min kropp och vagina.

Svar på tråden Kvinna - hur länge vill du ha penetration - in och ut - under ett samlag?