• Monsieur Venus

Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.

Anonym (Häxan har vaknat) skrev 2022-06-20 19:03:42 följande:

Nu har det nästan passerat ett år sedan jag skrev tråden.
    Jag har det bra, helt perfekt faktiskt, i min fina lägenhet.
    I år blommar det på balkongen, förra året hanns sånt inte med av förklarliga skäl.

Exet då? Jodå, han och den där lillfjällan har flyttat ihop. Hon blev utköpt ur sitt ex villa har jag faktiskt läst av en tillfällighet. Lokala fastighetsaffärer står liksom på nätet i lokala blaskan.

Så nu ska han bli farsa snart, kul att vara över 70 när ungen tar studenten. Eller inte.
    Inte så kul för ungen heller kanske.

Jaja, må de leva i makarongrytan för resten av deras miserabla liv.

Till sist så måste jag ändå säga att jag är glad att jag såg det där meddelandet förra sommaren. Annars hade jag inte levt som lycklig singel i min fina lägenhet med havsutsikt.
    Sitter på balkongen och ser över havet nu, samtidigt som jag kom på att jag ju faktiskt skrev denna tråd förra sommaren!

Skönt att du har lyckats gå vidare! Ja, må de leva i makarongrytan, så lever du i den fina lägenheten med havsutsikt. Det låter så vackert med havsutsikt. Jag vill också se havet från min nya lägenhet, men jag bor många mil från närmaste hav och får nöja mig med parkutsikt. Det är också helt okej! Tack för uppdateringen och lycka till i livet! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Han den jäveln, nu får han dra lasset själv. Otrogna as.