Anonym (Freedom) skrev 2021-07-23 21:05:13 följande:
Jag tilltalade både dig och Padirac med "ni" och tänkte att var och en själv fattar vad man ska ta åt sig av. Det funkade nog någorlunda på Padirac.
Som du nu lärt dig kan man mycket väl döma en dåre till fängelsestraff. En person kan vara dåre och terrorist på samma gång. Och terrorister kan jag tycka är lämpligt att låsa in hur vrickade de än må vara.
Att invandringpolitiken havererat råder det inget tvivel om. Grova våldsbrottslingar får stanna medan indiska programmerare utvisas. Smart där miljöpartiet. När man regerat i 7 år finns inga ursäkter kvar. S-MP har lett oss till denna situation och någon annan måste ta över, ty detta är ej hållbart.
Det råder inget tvivel om att Kristersson flirtar med 65% av svenska folket som dessutom finner denna fråga viktig. Vänster är så svaga att de börjar yla om de c:a 300 nazisterna som finns i landet. Ingen bryr sig om att ni brunmålar. Folk har fått nog av att bli attackerade.
Det är talande att många på din sida avgrunden också börjar fatta att S-MP-regeringen bedriver en ohållbar invandringspolitik. Jag ser det som att Kristersson har goda möjligheter att locka över dessa till sin sida avgrunden. Frågan är viktig. C-MP saknar verkligen trovärdighet.
Du citerade mitt inlägg och utifrån hur jag uppfattar dig så vill du förmedla ett intryck av att du såväl kan skriva som förstå text. Det kanske du också gör för det mesta - men jag petar dit ditt inlägg.
Fundera gärna på vad det är du påstår eller fråga någon i din närhet om vad det du skrev kan tänkas betyda. det är ditt sista stycke jag syftar på
Jag tror nämligen att ju bättre man behärskar sitt språk desto lättare är det att förstå andras intentioner och ibland rentav att kunna göra sig förstådd. Ett tips vem är det du vänder dig till i inlägget
Lycka till!
FDFMGA skrev 2021-07-22 22:49:20 följande:
Tydligen gör norska säpo bedömningen att högerextremistisk terrorism är ett lika stort hot som islamistisk terrorism.
Jag läste förresten tidigare i dag att 80 procent av norrmännen klassar Breivik som en högerextremistisk terrorist medan 20 procent anser honom bara vara en dåre.
Urskuldandet av högerextremistisk terrorism med att det handlar om mentalt förvirrade personer är ett i sig intressant fenomen.
Mig kan det kvitta hur han klassas, han har gjort det han gjort. Men visst, om jag skulle svara så var ju detta en solklar terror-handling.
En sak har du fått om bakfoten. Det faktum att Breivik är en dåre är inget som helst urskuldrande. Det torde vara omöjligt att mörda oskyldiga om man inte är en dåre.
Men det måste ju vara nåt fel på er vänstermänniskor som hittar på en massa hemska saker om "andra". Tycker man inte som ni så anklagas man för att vara "Breivikhöger". Ni kan inte vara helt friska som skriver så.