Är invandringen en belastning?
Allt jag säger är faktiskt baserat på fakta och inget annat 😉
Så du gillar Moderarterna. Trots deras vänskapskorruption som du kritiserade i förra inlägget?
Jag kan säga såhär...
Det lönar sig inte att vare sig arbeta eller vara sjukskriven idag. har man jobb, så är designat för att man ska ga +/- 0 och om man har ett arbete och har ett bolån eller liknande. Räntorna ser till att allt blir +/- 0 där med
i SDs och (M/KD/L) regeringens Sverige står Ukrainska flyktingarna utan pengar till hyra och tvingas köa för en varm kopp soppa..
www.expressen.se/nyheter/sverige/sverige-valkomnade-nu-star-ukrainarna-i-soppkok/
Hej KillBil! Under ditt uppehåll så vi tagit upp några problem, och undrar nu vad du har för åsikter om dessa?
1. De gängkriminella har nu börjat invadera Norge, och ställer till med stora problem. Att de reser över till Danmark för att mörda är ju välkänt, men nu har de även fått upp ögonen för Island.
2. Sociala medier i andra länder har skrivit att Sverige som tidigare var en välfärdsstat har nu blivit ett varnande exempel.
3. Hedersrelaterat våld och förtryck, och c:a 200 000 unga kvinnor är nu utsatta för detta.
4. Muslimer anser att vi kristna är "orena och otrogna" och det är ju också någon form av rasism.
Jag har gått igenom tråden, och har inte fått några kommentarer av dig. Vad anser du om dessa problem? Tack!
Vad är det du inte förstår? En jämförelse har gjorts mellan andelen misstänkta och dömda för brott bland Sverigedemokraternas riksdagsledamöter, andra generationens invandrare och utlandsfödda. Resultaten visar att Sverigedemokraternas riksdagsledamöter oftare är misstänkta eller dömda för brott än både andra generationens invandrare och utlandsfödda.