Är invandringen en belastning?
Den ena kan inte existera utan den andra. Så hur kan den ena vara ett problem men inte den andra?
Sådär ja?.ännu 7000 som Sossarna inte kan utvisa tack
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/morgan-johansson-s-om-utvisningsstoppet-foljer-utvecklingen-noga
Vilket amatör gäng snacka om fördärv
Hyckleriet fortsätter ser jag ja vissa lär sig aldrig haha vilka dårar det finns , en patolog skulle nog blivit förvånad på hur tomt det är i empati delen något saknas . Själv skulle jag säga jepp inte förvånad alls dom försvarar en politik som gör att landet blöder bokstavligen talat
Kristersson och Åkesson 1år kvar av dårskapen
Tack ni dom nu styr landet ni har blid på samvetet som låtit landet bliva vad det nu är
Hängmatte regeringen har som vanligt inget svar bara tomma ord om att detta är oaceptabelt utan åtgärder fy fan man spyr
www.aftonbladet.se/nyheter/a/L1moG9/barnen-skots-framfor-pappans-ogon-grat-och-skrek-nar-jag-holl-om-dem
Stackars barn och förändrar hoppas innerligt på att dårskapen kan minska när nästa regering tar över och att nuvarande regering aldrig någonsin tillåts styra landet i denna misär dom skapat
Åkesson och Kristersson ni är så väntade
Nej, det tror jag inte. M lär knappast ha något med lösningen på gängkriminaliteten att göra - de har väl snarare positionerat sig så att de är en del av problemet.
Att komma tillrätta med gängkriminaliteten är ett långsiktigt arbete som måste inkludera de vuxna i samhället och politiken - alltså inget som berör Kristersson.