Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Sambo eller gifta

Äktenskap för mig handlar om kärlek, gemenskap och familj ffa om man har barn - och sist men inte minst att våga förlita sig på evig kärlek till en annan människa. Allt detta funkar utan att vara gift såklart men då jag inte innan trodde på äktenskap innan känns det underbart att ta steget till giftemål. Det känns för mig modigt, intimt och romantiskt numera

• Anonym (H)
    mari123 skrev 2021-07-13 19:02:39 följande:

Jättefint men släng inte ut en massa pengar på festen utan låt den vara för Dig och din Man. Köp en resa för ER. OM ni inte är gjorda av pengar förstås för då är det ju bara att kasta loss......

Hade ett litet bröllop i trädgården m massa Champange och jordgubbstårta och vi lämnade tillställningen för att åka på bröllopstårta efter ett par timmar ????
  • Anonym (H)

[quote=81246727][quote-nick]Anonym (H) skrev 2021-07-13 20:27:04 följande:[/quote-nick]Hade ett litet bröllop i trädgården m massa Champange och jordgubbstårta och vi lämnade tillställningen för att åka på bröllopstårta efter ett par timmar ????[/quot

Åka på bröllopsresa efter ett par timmar

• Anonym (H)
    Anonym (H) skrev 2021-07-13 20:29:55 följande:

[quote=81246727][quote-nick]Anonym (H) skrev 2021-07-13 20:27:04 följande:[/quote-nick]Hade ett litet bröllop i trädgården m massa Champange och jordgubbstårta och vi lämnade tillställningen för att åka på bröllopstårta efter ett par timmar ????[/quot

Åka på bröllopsresa efter ett par timmar

Ja, det var grejen med vårt bröllop. Min mamma fick veta 2 veckor innan vi skulle gifta oss. Så vigsel, Champange och jordgubbstårta sen drog vi iväg m limousin som våra föräldrar beställt och åkte iväg. Perfekt för oss
Svar på tråden Sambo eller gifta