Han vill ha bara sex med mig
Han är inte kär i dig. Det är inte mycket att göra åt, ni har inte samma syfte med att ses. Lägg din kärlek hos någon som är kär i dig.
Han är inte kär i dig. Det är inte mycket att göra åt, ni har inte samma syfte med att ses. Lägg din kärlek hos någon som är kär i dig.
Menade han det även om han var jättefull när han sa det?
Han saknar din kropp och sällskapet i sängen. Han säger saker du vill höra så att du ska stanna kvar och fortfarande ha sex med honom när han är kåt
Dumpa honom, och spara sperma i munnen och rövslickandet (förhoppningsvis slickade han dig i rumpan och inte tvärtom :D ) till någon som älskar dig. Inte honom.
Oavsett vad så slicka inte en man i röven det är ju helt stört och jävligt äckligt...men någon man du älskar kan få göra det på dig, det är en lite annan sak. Då är det intimt, fint och romantiskt.
Det är väldigt skönt och romantiskt om min man slickar mig där, han visar att han älskar verkligen hela mig och att inget med mig är äckligt. En väldigt intim och fin upplevelse.
Men kvinnor som slickar män i röven är bara äckligt, porrskadat och faktiskt lite gay. Mäns anus och sex hör inte ihop om han inte är gay. Är en helt annan sak. Män och kvinnor är olika, en kvinnas anus är inte jämförbart med en mans anus på något sätt.
Men alltså, slicka en vuxen karl i rumpan? Kan man ens tänka sig något äckligare och mer förnedrande? Du borde genast avsluta relationen och börja jobba på din självkänsla så att du slutar förnedra dig själv.
Men alltså, slicka en vuxen karl i rumpan? Kan man ens tänka sig något äckligare och mer förnedrande? Du borde genast avsluta relationen och börja jobba på din självkänsla så att du slutar förnedra dig själv.