BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Äntligen positivt på ÄL-tester, nu hoppas jag det verkligen är vår tur efter 15 månader! Får se om ägglossningen bekräftas av temperaturen om några dagar så jag vet när jag bör ha BIM.
Äntligen positivt på ÄL-tester, nu hoppas jag det verkligen är vår tur efter 15 månader! Får se om ägglossningen bekräftas av temperaturen om några dagar så jag vet när jag bör ha BIM.
Alltså herregud! Jag tror att jag har plussat! :D
Äl + ca 13 idag, BIM -2
Väntar dock med att lägga in mitt pluss på listan tills efter BIM, då vi hade en kemisk graviditet för någon månad sedan som gjorde oss så satans besvikna..
Oj vad bilderna hamnade huller om buller haha
Oj vad bilderna hamnade huller om buller haha
Äl + ca 13 idag, BIM -2
Väntar dock med att lägga in mitt pluss på listan tills efter BIM, då vi hade en kemisk graviditet för någon månad sedan som gjorde oss så satans besvikna..
Septembergruppen: www.familjeliv.se/forum/thread/81297100-bim-september/1
Lycka till till alla oss som fått mens nu <3
Äl + ca 13 idag, BIM -2
Jag väntar på äl, inom någon vecka. Men denna månaden byter vi taktik.. Inga äl-test och sex varannan dag fram tills dagarna innan mens, istället för varje dag innan och runt äl.
Tänkte uppdatera om mina äl test då jag tagit båda sorterna av CB testen, alltså de som visar två dagar och 4 dagar, jag fick blinkande gubbe i 4 dagar på det lila men idag fick jag fast gubbe på båda så de är ju bra att de visar samma!