Symetrical skrev 2023-12-23 06:58:04 följande:
Kan inte annat än att hålla med dig i det. Känns som att det bara är huvudet i sanden och låta mig ta allt ansvar när det kommer till detta 😑
Brallans skrev 2023-12-22 16:10:50 följande:
Ja det blev en liten lurmus för mig denna gång, japp jag äter båda sen i okt typ.. japp blir vin ikväll och invänta mensen.. tjoföljt!
Klart du ska testa, och vet du vad om du är gravid så är det meningen att ni skulle få en liten hoppsan! ❤️
Jahopp. Om man ändå fått vara glad över detta mirakel 😞
Jag har varit här inne och lustläst lite då och då. Jag kan absolut relatera till dina känslor, och jag vill så gärna att du ska vara glad. Jag blir bara så arg för jag har suttit i den sitsen med, men min son är 12 i dag för jag bestämde mig att jag orkar och vill.
Som EFW skrev så får han vara mer försiktig om det inte är välkommet. Du gjorde vad du kunde i detta läget men ödet säger annat. Här skulle jag bara slänga fram korten på bordet och säga så här är det nu. Är det inte meningen så blöder du ut det snart, usch hemska tanke! 😩 Annars är det bara tacka och ta emot.
Ska du göra abort för att han säger så ska du bestämma att han steriliserar sig. Så har ni gjort intrång på varandras kroppar.
Jag ber om ursäkt om jag varit för på, jag var bara tvungen. Jag står på din sida! ❤️