För oss 35+ som försöker bli gravida
![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Love it!!! Men alltså, jag ser ett tydligt streck där. Visst är det svagt, men jag skulle tolka det som positivt!!
Du måste ta ett digitalt imorgon! Senast!!!!
Ja det är inom tiden :)
Hahaha :D riktigt imponerad att du ändå lägger ner ett sånt arbete och göra det på papper!
Tack snälla, vågar inte riktigt tro på det förens jag tagit ett CB test i helgen :)
Om ditt test är äl+8 klart pluss. om det
är
bim+8 skulle jag också tycka det
är
lite
väl svagt,
men absolut ej om äl+8!
helt blankt på sticka så kändes onödigt att slösa på ett digitalt som jag tänker ändå kommer vara ?ej gravid?.. måste varit spök på det andra de va ju ändå 3 dagar sen så borde varit starkare nu isf :)
Blir så förvirrad av allt haha
Ja jag tror faktiskt det jag med, lilla ägget kämpade på bra måste jag ändå säga.. 36,7 låg den på idag så den borde börja gå neråt nu tänker jag så får jag mitt blodbad i nästa vecka när jag är bortrest..
tänk för 2 v var jag mitt uppe i att jag skulle ha äl denna veckan när jag var borta
Nu ser jag framemot en ny normal cykel nästa vända för såhär spännande orkar jag inte ha det en gång till haha
Tråkigt Brallans med dagens test. Vi får hålla tummarna för mens så du kan börja om!
Ja exakt, jag välkomnar mensen med öppna armar :D