För oss 35+ som försöker bli gravida
Ber om ursäkt för att jag kapar tråden här. Men denna går jag efter lite, och tror det stämmer bra.
Sen har jag med läst att det är 2-4% chans att ens bli gravid vid ÄL, helt otroligt ändå.
Ber om ursäkt för att jag kapar tråden här. Men denna går jag efter lite, och tror det stämmer bra.
Sen har jag med läst att det är 2-4% chans att ens bli gravid vid ÄL, helt otroligt ändå.
Kände av molande igår på höger sida hela kvällen. Vaknade varm och genomblöt idag, tänkte att nu har tempen sjunkit. Pffff kunde jag ju tro!
Men det är bara vänta och se vad detta betyder. Inget test tagit i dag kanske imorgon eller ÄL+11
Hur går det för er andra?
Ja jag tänker om dippen var igår, så kommer det inte visa ändå.
Näääh haha tur det var en dröm.
Din är med spännande, kul att vi är synkade i dagar, dipp och höjning. Nu håller jag tummarna på att denna höjning betyder bebis för oss.
Med tanke på din kräkreflex så 😁
Cinapuffen/Lojsan Vilka grafer, nu håller vi tummarna 😃 jag är också på äl+9 men min graf är inte alls lika tjusig 🤣
Jag har faktiskt haft ömma bröst från ÄL och lotion flytningar i några dagar nu. Detta brukar vara ett tecken för mig. Men ett test måste ju bekräfta det med.
Laga din graf ändå 😃
Låter lovande, hejar som tusan! När ska du ta test?
Hej alla fina tjejer!
Jag tog ett digitalt nu på morgonen och det visade bara 1-2 v, vilket stämmer ganska bra överens med det faktum att jag mått mindre illa senaste dagarna. Med andra ord väntar jag bara på att det skall börja blöda nu. Men var inte ledsna för min skull! Jag har landat i att det är bäst för hela vår familj att vi inte utökar den ytterligare, jag är så glad och tacksam för de tre fina pojkarna vi har 🥰
Jag önskar er alla stort lycka till! Kommer säkert kika in lite då och då och se hur det går för er ❤️🤗
Nej inga test, har inte så många kvar så avvaktar ett tag till 😊
fick du imp dipp så kan det ju vara tidigt, el också om du är på äl+8, håller tummarna 😃
Det är ju klart, man vill spara på de få man ha kvar tills man nästan vet med säkerhet.
Ja oavsett så är det tidigt för min del.