För oss 35+ som försöker bli gravida
Haha det är ett vanligt i-lands-problem det där med att lyckas hålla sig 4 timmar. Då måste man nästan hålla igång och inte ha tillgång till toa om man ska lyckas med det. 😄
När väntas mensen komma då?
Typ 1/7, men blir alltid flyttad bakåt, så skulle tro att det blir typ 27/6 vid ul. Dock går jag alltid över, så i slutändan lär det bli en julibebis, ifall den stannar kvar.
Jag har tre pojkar, så självklart hade det varit kul med en flicka, men skulle bli lika glad över en pojk till 😍
Men vilket som så blir det en kräfta. Jag hoppas för din skull att du får en liten tös nu då, skam den som ger sig.
Men min tur i livet så kommer, OM jag ens blir gravid igen, att få en till härlig pojk. Det är väl det jag kan helt enkelt. Det är bara det att jag har slut på namnförslag till pojkar efter alla. Haha
Jag har ett litet dilemma här. Jag vet och jag kände när jag hade ÄL, men jag och FF är inte helt överens där. Vilken tycker du ser mest rätt ut? Hjälp!
Min coverline brukar ligga på 36.50 ungefär.
Och ska jag gå efter alla mina symtom så stämmer den nedersta, och temphöjningen kom efter jag tror att min ÄL varit.
Jag är helt förvirrad
Ja jag tror med att det är den nedersta.
Ff ändrade till den övre efter jag la in min temp i dag. Men jag ändrade tillbaka haha
Ja för det stämde inte överens med varken smärtor, sekret eller tester. Tempen var inte så spännande i dag
Jag har känt lite molande och ömma bröst. Men det har lurat mig förr så det vågar jag inte gå på. Fast jag vaknade förkyld i dag och ont i kroppen. Så om kroppen tar hand om mitt virus så kan ägget sköta sig självt i livmodern 😊