-
Tack, tråkigt för dig där. Hur många dagar brukar du ha efter äl?Alvedon83 skrev 2023-10-04 05:38:44 följande:Spännande graf ändå, håller tummrna👍
-
Anonym (1986) skrev 2023-10-04 09:00:59 följande:
//
Också negativt test idag på hcg 10 cb med morgonurin. Nu har jag bara 25 hcg kvar så får testa med det tills jag får pluss eller mens
tycker ändå det ser bra ut på kurvan, men hsr Tyvärr ingen annan kurva att jämföra med sedan innan.
Hur har jag kunnat missa denna grafen den är ju kanon, går ju bara uppåt hela tiden. Hoppas att det har varit förtidigt för dig att testa bara.
Nu håller jag tummarna för dig.
-
Ok det är ju bra längd. Skulle den komma så hoppas jag att du får guldägg nästa ÄL.Alvedon83 skrev 2023-10-04 18:18:50 följande:Senast var det 12 dagars lutealfas och det är imorgon, jag tror mensen dyker upp under morgondagen.
-
Grattis till plusset 😍Zandylina skrev 2023-10-05 19:19:12 följande:
Hej visar sig att det tydligen var korrekt sommarhit BIM e på söndag den 8/10 men fick redan igår svaga positiv trodde var spök idag tog jag 1 CB ultra early samt digitalt med?.nu kan man tro på det hoppas jag.
Nu bara man hoppas det stannar kvar brukar har svårt bli gravid annars med många missfall i bakgrunden också. Sänder massa babydusts åt ett håll med att ni lyckas!
-
Alvedon83 skrev 2023-10-06 12:31:05 följande:
Mens dag två, roar mig med att klicka hem lite nya gravtester. Hur går det för er andra? Vi var ju ett par stycken som hade äl runt 23-24 september.
😊
Det gjorde du rätt i.
Jag väntar fortfarande på min mens här, ska komma senast söndag. Hade varit gott med lite vin till kvällen men vet inte om jag vågar trots negativt test.
-
Alvedon83 skrev 2023-10-06 17:07:20 följande:Jag tog lite vin ikväll, men hade inte vågat om inte mensen varit här.
Jag får sitta och kolla på vinflaskan och dricka lite juice i stället haha
-
Här är dagens graf och jag blir inte klok på den. Bim beräknad i morgon så visst mycket kan hända under dagen.
Men jag vill att tempen ska gå ner så man vet att mensen är på väg. Jag har tagit tester som alla är negativa därför blir jag förvirrad.
-
Cinapuffen skrev 2023-10-07 09:56:07 följande:Alvedon83 skrev 2023-10-07 09:44:54 följande:I min förrförra cykel gick inte tempen ned förrän andra mensdagen, lagomt kul när man ändå haft lite hopp kvar när tempen inte gått ned.
På äl +14 så borde alla tester visa om det var nåt. Men ägglossningen kanske var senare ändå?
Var lika för mig nu oxå, tempen gick ner på mensdag 2. Håller med om att det är frustrerande. Jag blev så glad när mensen kom så man kan börja om på nytt försök istället för att spekulera när testen är blanka.Alvedon83 skrev 2023-10-07 09:44:54 följande:I min förrförra cykel gick inte tempen ned förrän andra mensdagen, lagomt kul när man ändå haft lite hopp kvar när tempen inte gått ned.
På äl +14 så borde alla tester visa om det var nåt. Men ägglossningen kanske var senare ändå?
Detta har hänt mig tidigare, men varje gång det händer så hoppas man fortfarande. Jag brukar märka av ändå när det är dags, men nu är det verkligen nada på alla fronter.
Jag har plussat innan mens, på och efter bim så det kan vara så olika det med för mig.
Men nu hoppas jag att jag kommer bli förlamande trött i dag och då vet jag att det är på gång. Sen kommer dippen i morgon.
-
Nu bara väntar jag...Så man kan få börja om igen en sista gång.
-
Alvedon83 skrev 2023-10-08 13:18:19 följande:Ska ni sluta försöka? Det är drygt att vänta på mensen när man vet att det inte blivit nåt😐
Ja jag kommer inte orka så länge till, jag har satt ett stop och det blir sista i oktober 😔
Sååå drygt, den brukar komma på morgon/förmiddag oftast. Men bara för att man väntar så dröjer det naturligtvis.