För oss 35+ som försöker bli gravida
Ahha, va smart!
Men va kul att du började nu då, bättre sent en aldrig. Då är det ju inte lätt att veta varför tempen är så hög heller, får se de andra graferna visar.
Men va kul att du började nu då, bättre sent en aldrig. Då är det ju inte lätt att veta varför tempen är så hög heller, får se de andra graferna visar.
Ja klart det finns hopp 😊 Brukar du ha pms? Då är det svårt att veta vad som är vad.
Hur går det för er Lojsan och Alvedon? 😊
Och för dig Brallans?? Du borde väl vara på domedagen nu!? 😬✊🏼
Härligt med äl äntligen Syskonförsök! Är ungefär i samma sits som du. Inga fertila flytningar eller känningar första två veckorna, så trodde kanske på en anovolatorisk cykel. Men så i torsdags på cd 15 kickade det igång och det känns som äl nu när som. Tiden får utvisa, as usual! 😆
Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
Här är en till som är på äl+3 i dag, får se hur spännande denna grafen blir.
Kul att vi är några stycken nu så man kan följas åt 😃
Efter en hög temp i över 18 dagar så valde jag att testa imorse.
Lindan! Du verkar ha koll på FF :) När sätts ÄL ut? Gör den de efter ex antal dagar, när appen tycker att den varit eller går dom på testresultaten man lägger in?
Hade pos ÄLtest cd10 + 11
Jag är med på ÄL+8 i dag min orala temp ligger stadigt, medans vaginala går uppåt. Testar väl tidigast i morgon tror jag.