För oss 35+ som försöker bli gravida
Min graf dök lite idag. Får hoppas på en implantationsdipp. Det hade jag på samma dag sist jag var gravid. 😊
Oj, verkar hända en hel del här inne. 😊 Själv är jag på äl+9 och känner inget speciellt alls. Så jag är inställd på att det inte tagit sig denna omgång. De ggr jag varit gravid har jag känt det i hela kroppen och haft diverse symtom.
Tog ett clearblue digitalt testa tidigt imorse på äl+10 (bim -4) som sa inte gravid. Hade det på känn så blev inte allt för överraskad och ledsen. Men det känns ändå så klart. Även fast jag hade bestämt mig för att vara chill så börjar man analysera allt. Har jag druckit för mycket kaffe? Skulle jag hoppat över alkohol på bröllopet? Jag väger ca 8kg mer än sist jag var gravid, kan det vara det? Osv osv... knäpp man är! 😂
Jahopp, igår kväll kom mensen! Skönt på ett sätt, då kan man börja om. 😊
Haha har tre dagar kvar egentligen, du vet äl+10 och domedagen 😂
Här kommer iaf om jag får säga det själv min topp 2 av finaste grafer hittills 😊
Hej tjejer.
hoppas allt är bra med er, kan inte sluta följa er även om jag gått vidare till gravid nu.
Jag är i v 15 nu och har äntligen fått redan på att allt ser bra ut med bebis i mage, har gjort moderkaksprov och ultraljud. Fick också veta att det är en liten flicka och det är verkligen superkul eftersom vi har 4 pojkar sedan innan.
så ge inte upp plötsligt händer det!
Jag vet inte vad det var som gjorde att det lyckades om det var för att jag operera bort sköldkörteln eller om det var något kosttillskott. Om någon är intresserade så kommer jag ihåg att jag åt ett tillskott båda gångerna jag blev gravid nu under sommaren ca en vecka innan ägglossning som heter
Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
//