För oss 35+ som försöker bli gravida
😃
Oja! Gjorde ett test när ja kom hem, stickan va negativ men glad gubbe på CB.
Nu har smärtorna lugnat ner sig men de gjorde ont som alltid.
Äggviteflytning i förmiddags men ingen efter typ 13.
Får se va tempen säger imorgon. Pulsen gick upp inatt å va högre än den brukar oxå.
Men allt verkar ju tyda på att du hade ÄL igår då.
Hur ser det ut i dag? Släng in grafen också så vi får se hur det ser ut 😃
Ja kanske e en konstig kvinnokropp *haha*
Men tänker det jag kände igår och även lite molande idag kanske e för det händer något där nere? När både puls å temp gått upp från de normala å de molar där nere då kanske de händer något i kroppen.
Vet mycket väl att de går inte å känna något så här tidigt men de kanske "rör" på sig där nere å de e de ja känner. Kanske e en känslig konstig kvinnokropp :S
Ja dessa kroppar kommer förbli ett mysterium haha.
Ja det kan ju vara ett guldägg du känner. 😃
Jag är i dag på ÄL+9-10 jag Och FF är inte helt överens med när ÄL va riktigt. Men så här ser grafen ut och ganska tråkig får jag nog säga. Haha
Har ett nytillkommet symtom som jag inte brukar ha, och det är ömma bröst, lite emotionell/aggressiv med. = PMS tror jag. 😁
Negativa tester och visar det inget nu så tror jag att det inte att det blir något senare heller.
Men håller ju stenhårt på att ni andra plussa snart.
Ja det har du rätt i, det tar mycket mer på en än vad man tror.
Kan man lägga det åt sidan och fokusera på annat, utan att ens ha en liten tanke i bakhuvudet, då är man bra! Haha
Jäkla konstig graf?
Ja kanske inte e gjord för å tempas 🤦🏼?♀️
Va menas me Luteal Line?
Men herregud vilken hög temp. Du har inte feber eller?
Luteal linjen är visar en snitt temp på alla temperaturer i din lutealfas.
Kan varit så att du hade ägglossning cd 15, därför den steg så idag. Den kommer känns in kommande tempar och eventuellt säga att de var äl cd 15 om tempen fortsätter så högt sen skulle jag tro.
Hade glad gubbe på CB på cd13 även cd14 men då körde ja även me sticka som inte blev positiv. Cd15 va allt negativt.
Där har du det!
Man ska inte byta temp mitt i så, utan vänta på en ny cykel för annars blir det så här och det visar fel 🥺