För oss 35+ som försöker bli gravida
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5390943/full_600/phpRFUYsK37692.jpg)
Inte lika mkt dipp som sist men ändå, vad tror du behöver jag nojja?
😂🤣😂 Älskar felskrivningar som blir kul!
Hur ligger landet idag då? 😀
😂🤣😂 Älskar felskrivningar som blir kul!
Hur ligger landet idag då? 😀
Översta är från igår och nedersta från idag, har inte så många kvar så måste hushålla tills jag köpt fler.. Jo så kan det såklart vara men förbereder mig för att det inte kommer gå vägen denna gång heller.. ☹️
Inte börjat blöda ännu iaf, alltid något
Översta är från igår och nedersta från idag, har inte så många kvar så måste hushålla tills jag köpt fler.. Jo så kan det såklart vara men förbereder mig för att det inte kommer gå vägen denna gång heller.. ☹️
Inte börjat blöda ännu iaf, alltid något
Tack fina du ❤️ Det såg tyvärr inte bättre ut idag, tempen ner ett snäpp till och knappt ett synligt sträck..
Min kropp verkar inte vilja vara gravid igen ☹️
Jäkla mögelröv också!! 🤬😖
Satt precis och funderade på vad man hade föredragit, att bli gravid, men att det inte stannar kvar eller att inte bli gravid alls. Kom fram till att båda scenarierna är lika jävla kassa.
Bryt ihop och kom igen. Tredje gången gillt, du vet 😉❤️?????
Hej gänget, nu är jag tillbaka efter semestern och har läst ikapp i tråden.
Så ledsen att höra läget för dig Brallans, ditt plus var min tröst när det gick åt pipan för mig också. Varför kan det inte få ta sig när det ändå verkar som att dina ägg fastnar? Sitt kvar där för katten!!
För mig kom tanten i torsdags kväll, så nästan två dagar längre luteal den här gången, såg att du också fick längre symetrical. Måste väl vara en bra utveckling iaf. Har klickat hem Inositol nu som jag såg att ni hade skrivit om, samt en ny vända äl-tester
Jag har också funderat på om jag borde kontakta en klinik för att kanske få lite hjälp på traven. Blev ju ändå gravid i våras så har så svårt att förstå varför det plötsligt inte skulle gå mera.
Nä fy för depp-måndag
Tack ❤️ Ja jag håller med, stanna kvar för tusan!
Men vad roligt att höra att du fick två dagar längre fas, hejja hejja!
Ja en riktig skit måndag men så får det vara faktiskt, vi kommer igen 💐
Håller med dig. Vet hellre om det än att sväva i ovisshet. Och det kanske ändå är en liten tröst i att du kan bli gravid..? ❤️?????Funderar på om du kanske borde börja med albyl minor.. vet många som fått upprepade tidiga mf som tagit det för att minska risken för blodproppar i moderkakan (vilket tydligen är en vanlig anledning till tidiga mf). Överaktivt immunförsvar kan vara en annan anledning.
Men som du själv skriver behöver du nog först komma ut på andra sidan. Vi finns här för dig när du gjort det 🤗
Ja jag kan ju bli gravid men blir så ledsen av att det inte vill stanna, läst en massor att det är vanligt och försöker trösta mig med att jag ska vara glad att det händer så pass snabbt och inte senare.. men man blir ju också orolig över varför det inte vill stanna kvar, kanske inte är något fel utan min kropp som ställer till det.. jäkla självplågeri man håller på med..
Ah okej det låter ju intressant, vet du något mer om albyr minor? läste på lite om det här inne och det verkade vara lite olika bud på när/hur mkt man skulle äta.. hittade inget ställe som sålde det heller.. apoteket mm hade det utgått ur sortimentet..
Hoppas verkligen inte jag har ett överaktivt immunförsvar för de kändes väldigt meckigt att få konstaterat ????
Först ville jag bara ge upp men känner ändå att jag ska bryta ihop och komma igen 😑
Nej vad tråkigt att läsa! :( Har du fått mens ännu?
Styrkekram
Ja jag var lite mer förberedd denna gång men man blir ju ändå så ledsen ☹️
Pytte lite Spotting nu på kvällen så räknar med att det drar igång imorgon.