För oss 35+ som försöker bli gravida
Ägglossningen är förbi. Har haft väldigt lite fertilt sekret den här gången så chansen är nog liten, för hur ska spermierna hitta fram när det knappt finns nåt sekret att ssimma i? Ajja bara vänta nu då😴
Tant röd kom på ovälkommet besök idag 👎 Har verkligen försökt att inte hoppas på något men känner mig ändå så himla besviken 😓
Så konstigt, nu kommer det äntligen liiite blodblandat...
Jag vet, Längtan. Som jag sagt tidigare nån gång, varje dag känns som en evighet, ändå går tiden så snabbt. Redan maj snart. Kunde inte tro att jag inte skulle vara gravid när min "bebis" var ett. Trodde det skulle gå snabbt när äl kom tillbaka efter förlossning.
Mensen/missfallet verkar vara över. Det har varit mycket lindrigt, knappt nån smärta alls och inte så där överdrivet mycket blod. En lite rikligare mens. Hoppas bara allt är ute, men jag tror det. Det var ju så tidigt, så det behöver kanske inte vara så illa. Känns overkligt att jag ska börja med ägglossningstester och planerat sex snart igen. Men men. Det blir som det är tänkt att bli, antar jag.
Dagens graf, fick bekräftad äl idag dock tror jag FF satt ut den en dag senare än den var. Fick en konstig dipp idag men vaknade lite tidigare så är nog därför. Hur går det för er andra?
Jag har äntligen fått en normal cykel nu. Vaknade i dag med ömma bröst 🤔
Ja grafen ser nästan för bra ut 😄 Fast jag inte vill något denna månad utan bara ha en normal cykel.
De senaste månaderna har jag haft sån hormonrubbning så jag har haft ömma bröst näst intill hela tiden fram till förra mensen. Så jag kan nog inte räkna med att detta symtom betyder något.
Hoppas att ditt kan vara ett symtom som leder till något bra 😍
Brallans hur går det för dig? 🥺
Kanske kör en teststart imorgon, inte för att jag tror på detta mer än nån annan gång utan brukar ta ett första test på äl +10 som ren rutin hehe.
Nån mer som är i testartagen närmsta dagarna?
Här är min graf för i dag, vaknade en stund innan klockan och blev paff att den var så hög. Jag ska ta ett test om 2 dagar tänkte jag om tempen forts så här.
Jag har märkt att brösten har en annan typ av ömhet en innan, så jag börjar bli nervös här 😵?💫
Kanske kör en teststart imorgon, inte för att jag tror på detta mer än nån annan gång utan brukar ta ett första test på äl +10 som ren rutin hehe.
Nån mer som är i testartagen närmsta dagarna?